PracaGrupypl.praca.dyskusjeInforma: politechnika czy prywatna szkoła wyższa? › Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    From: "Paweł" <p...@m...elka.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Date: Fri, 27 Sep 2002 09:13:28 +0200

    Użytkownik "Xar" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:an0vhs$g0a$1@news2.tpi.pl...

    > a co z PJWSTK w Warszawie ?

    Wlasnie koncze WEiTI na Polibudzie i znam troche osob z PJWSTK i moim
    zdaniem nawet nie ma co porownywac tych 2 szkol. Wiekszosc moich kolegow,
    ktorzy wylecieli od nas poszli do PJWSTK i okazalo sie , ze nagle stali sie
    bardzo dobrymi studentami.
    Wcale nie twierdze, ze WEiTI jest the best i to jedyny sluszny wybor, ale
    jestem bardzo zadowolony z tej uczelni i gdybym mial wybierac jeszcze raz to
    bym wybral to samo. Minus jest taki, ze prawie nie ucza jezykow obcych, ale
    moze sie to kiedys zmienic, poza tym jezykow mozna nauczys sie gdzie
    indziej.

    Pozdrawiam,
    Pawel