PracaGrupypl.praca.dyskusjeInforma: politechnika czy prywatna szkoła wyższa? › Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
  • Data: 2002-09-27 10:00:27
    Temat: Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Od: YBrass <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mike G. wrote:
    > Chce polaczyc wyksztalcenie prawniczo-ekonomiczne
    > z informatyka (nie podyplomowo lecz po studiach lic/inz/mgr),
    > np. dzialajac w e-bankowosci.
    >
    > Co lepsze w takim przypadku z informy: studia inz/mgr na politechnice
    > czy licencjackie w jakiejs prywatnej wyzszej szkole?
    a ja studiuje na Politechnice (nie warszawskiej), i widze jak
    utrzymywane sa etaty kosztem mojego czasu, tzn jak wciskaja mi
    przedmioty kompletnie bez sensu (jakis czas temu wytyczylem sobie cele:
    czego chce sie nauczyc i co robic). Moja uczelnia takze produkuje
    niedouczonych informatykow. Mysle ze jesli chcesz papieru, to pracodawcy
    "lepiej" traktuja absolwentow prywatnych uczelni, jesli chcesz sie
    czegos nauczyc, to tylko ciezka samodzielna praca...

    pzdr
    ybrass