PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?

  • 1. Data: 2002-09-26 21:16:30
    Temat: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Chce polaczyc wyksztalcenie prawniczo-ekonomiczne
    z informatyka (nie podyplomowo lecz po studiach lic/inz/mgr),
    np. dzialajac w e-bankowosci.

    Co lepsze w takim przypadku z informy: studia inz/mgr na politechnice
    czy licencjackie w jakiejs prywatnej wyzszej szkole?

  • 2. Data: 2002-09-27 06:46:00
    Od: "eTerNity" <p...@N...pl>

    Mike G. wrote:
> [...]

    Chcialbym zobaczyc prywatna szkole, w ktorej ucza lepiej
    informy niz na PW (zreszta trudno mi tez wskazac panstwowa ;))

    p.s. jestem studentem informatyki na WEiTI PW

    --
    pozdrawiam
    eTerNity

  • 3. Data: 2002-09-27 07:00:11
    Od: "lisio" <l...@p...onet.pl>

    :
    : Co lepsze w takim przypadku z informy: studia inz/mgr na
    : politechnice czy licencjackie w jakiejs prywatnej wyzszej szkole?

    Chyba lepiej polibuda!

    Często gęsto zdarza się że Ci sami wykładowcy "uczą" na prywatnych
    uczelniach

    --
    Pyzdry
    lisio

    l...@p...onet.pl
    GG 1651349
    howuser&userid=3358368

  • 4. Data: 2002-09-27 07:00:25
    Od: "Xar" <q...@i...pl>

    > Chcialbym zobaczyc prywatna szkole, w ktorej ucza lepiej
    > informy niz na PW (zreszta trudno mi tez wskazac panstwowa ;))

    a co z PJWSTK w Warszawie ?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 5. Data: 2002-09-27 07:13:28
    Od: "Paweł" <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    Użytkownik "Xar" <q...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a co z PJWSTK w Warszawie ?

    Wlasnie koncze WEiTI na Polibudzie i znam troche osob z PJWSTK i moim
    zdaniem nawet nie ma co porownywac tych 2 szkol. Wiekszosc moich kolegow,
    ktorzy wylecieli od nas poszli do PJWSTK i okazalo sie , ze nagle stali sie
    bardzo dobrymi studentami.
    Wcale nie twierdze, ze WEiTI jest the best i to jedyny sluszny wybor, ale
    jestem bardzo zadowolony z tej uczelni i gdybym mial wybierac jeszcze raz to
    bym wybral to samo. Minus jest taki, ze prawie nie ucza jezykow obcych, ale
    moze sie to kiedys zmienic, poza tym jezykow mozna nauczys sie gdzie
    indziej.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 6. Data: 2002-09-27 07:16:05
    Od: "Xar" <q...@i...pl>

    > Chyba lepiej polibuda!
    >
    > Często gęsto zdarza się że Ci sami wykładowcy "uczą" na prywatnych
    > uczelniach

    No wlasnie ... a na prywatnych idzie im to zdecydowanie lepiej bo maja
    lepsza motywacje ;) ($ :-)

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 7. Data: 2002-09-27 07:23:16
    Od: "Xar" <q...@i...pl>

> [...]
    ale
    > moze sie to kiedys zmienic, poza tym jezykow mozna nauczys sie gdzie

    A ja wlasnie skonczylem (wlasciwie to jestem na samym koncu) PJWSTK i tez
    bym nie zmienil tej uczelni :-) Czesc moich kolegow jest wlasnie z Polibudy
    i z tego co mi mowili, to jedyne co macie lepsze to matematyke. Macie
    zdecydowanie wiecej materialu, poniewaz u nas zdecydowali sie tylko na ten
    obszar, ktory ma praktyczne zastosowanie i ma uczenia zeczy z ktorych i tak
    sie nigdy pozniej nie skorzysta)
    A co do jezykow obcych to tez sie zgadza. Ja konczc P-J mam 4 poziom LCCI i
    wlasciwie nie czytam juz nic po Polsku (z rzeczy inf). A ludzie z Polibudy
    daja zarabiac wydawnictwom :-) Ja mam wszystko z internetu i za free. Boje
    sie pomyslec ile bym stracil pieniedzy jakbym musial kupic wszystkie te
    ksiazki ktore mnie interesuja w ksiegarni ... brrr... w ciagu ostatniego
    1,5 roku kupilem moze kilka ksiazek, bo polecali je wykladowcy i nie moglem
    ich znalezc w necie ..
    Co do nauki jezykow gdzie indziej - studiujac i pracujac bedziesz mial
    jeszcze czas na jezyki obce ? Marzyciel ;-)) Poza tym zrobienie certyfikatu
    "na miescie" jest obecnie dosc droga przyjemnoscia ...

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 8. Data: 2002-09-27 07:49:12
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com>

    Witam

    "Xar" <q...@i...pl> wrote in message news:an10f7$ib2$1@news2.tpi.pl...

    > No wlasnie ... a na prywatnych idzie im to zdecydowanie lepiej bo maja
    > lepsza motywacje ;) ($ :-)

    Kto ma lepsza? Nauczyciele, czy studenci? ;-)))

    > Pozdrawiam,
    > Robert

    Pozdrawiam
    Pawelek

    "Cytuje pod spodem majac na uwadze przyzwoitkow"

  • 9. Data: 2002-09-27 08:27:22
    Od: "Me" <s...@t...com>

    "eTerNity" <p...@N...pl> wrote in message

    > Chcialbym zobaczyc prywatna szkole, w ktorej ucza lepiej
    > informy niz na PW (zreszta trudno mi tez wskazac panstwowa ;))

    Podobnie ja Ty nie znasz wielu uczelni w Polsce (dzieki czemu nie potrafisz
    wskazac lepszej od PW) ja nie znam PW wiec nie potrafie wskazac gorszej
    uczelni od niej. Zatem tokiem Twego rozumowania: "chcialbym zobaczyc szkole,
    w ktorej gorzej ucza informy niz na PW".

  • 10. Data: 2002-09-27 08:28:54
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki Xar był uprzejmy napisać coś takiego:

    Ja też tak sądzę. Skończyłem FTIiMS na PŁ i robi to wrażenie na
    pracodawcach. Oczywiście na tych, którzy cokolwiek kumają.

    > No wlasnie ... a na prywatnych idzie im to zdecydowanie lepiej bo maja
    > lepsza motywacje ;) ($ :-)

    Miałem okazję widzieć tych samych wykładowców w akcji na obu uczelniach. Tak
    samo się opieprzają ;-)

    Tytus
    "Po borygo się nie rzygo!"