PracaGrupypl.praca.dyskusjeInforma: politechnika czy prywatna szkoła wyższa? › Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
  • Data: 2002-09-27 16:53:14
    Temat: Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Od: "eTerNity" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Xar wrote:
> [...]

    W/g mnie szkola dla tych co byli za slabi zeby sie dostac na informe
    i takich, ktorzy sobie na niej nie radzili.

    Btw. moj kumpel na 6 semestrze prowadzil laborki z Javy
    (wkrecil go sp.J.Bielecki). Kiedys ten kolega powiedzial,
    ze dawno takich glabow nie widzial. Mowil, ze zajecia na ktorych
    pisali silnie trwaly dwa tygodnie ;S

    Oczywiscie nie mowie, ze kazdy z PJWSTK jest taki,
    ale wydaje sie ze wiekszosc.
    A tak w ogole czemu nie studiujesz na panstowej uczelni?

    --
    pozdrawiam
    eTerNity