PracaGrupypl.praca.dyskusje › Imprezy firmowe

  • 1. Data: 2006-03-28 07:50:07
    Temat: Imprezy firmowe
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    Cześć

    Organizuje imprezy firmowe u nas w korporacji, ale ostatnio wychodzą jakieś
    niemrawe. Ludzie się nudzą. Kręgle nie wystarczają itd. Orgii sexualnej z tego
    nie zrobię.

    Powiedzcie proszę... jak u was wyglądają imprezki ? Takie przy piwie. Jakie
    tematy poruszacie, sposoby na rozkręcenie może jakieś itd itp.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2006-03-28 08:07:29
    Temat: Re: Imprezy firmowe
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > niemrawe. Ludzie się nudzą. Kręgle nie wystarczają itd. Orgii sexualnej z tego

    a te imprezy to nie przypadkiem organizowane "na siłę"?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-03-28 08:31:48
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Powiedzcie proszę... jak u was wyglądają imprezki ? Takie przy piwie. Jakie
    > tematy poruszacie, sposoby na rozkręcenie może jakieś itd itp.

    a moze zmien formule? paintball? wycieczka w Tatry? chippendales?

    Niekoniecznie dokladnie w/w, ale ten kierunek.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2006-03-28 08:57:46
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    >
    > Powiedzcie proszę... jak u was wyglądają imprezki ? Takie przy piwie. Jakie
    > tematy poruszacie, sposoby na rozkręcenie może jakieś itd itp.

    Klient nasz pan. Jeżeli ma ochotę polecieć balonem - poleci balonem.
    Przy okazji można w to wpleść ciekawe gry szkoleniowe (np. warsztat
    przyszłości R. Jungka) itd.

    Piszesz - "u nas w korporacji". Może to stereotypowe myślenie, ale
    pewnie jakimś sporym budżetem dysponujesz. Zastanów się, jakie cele
    chcesz osiągnąć dzięki imprezie i w tą stronę idź. Przy piwie jest się
    trudno integrować, jeśli wczoraj było się w pracy i prócz tego nie ma
    się żadnych wrażeń, które można by przy piwku obgadać. Więc najpierw
    zabawy, nazwijmy je - zadaniowe, potem wspólne piwko na wyciszenie
    emocji i wspólne pośmianie się.

    Ja, z moich imprez, najbardziej zapamiętałem kulig w okolicach Nowego
    Sącza. Temperatura -15 stopni. Mały ciągnik o dwóch skrętnych osiach a
    za nim doczepione 15 małych (!) sanek. Na każdych sankach dwie osoby.
    Juz na pół godziny przed kuligiem wraz z koleżanką upatrzyliśmy sobie
    ostatnie sanki. Wiadomo - najbardziej latają na zakrętach, więc i zabawa
    najbardziej ekstremalna. Zabawa była przednia... tak do szóstego
    wypadnięcia z sanek, przy którym spadliśmy z takiej maleńkiej skarpy -
    ot, ledwo dwa metry lotu koszącego i lądowanie w zaspie. Potem już było
    mniej fajnie, aż do ogniska (w lesie, więc nie wiało), herbatki z
    prądem, kiełbach etc. Potem powrót szczytem wzniesienia. -15 stopni,
    zero osłony przed wiatrem. Śnieg zalegał tak na 30 cm. Sanki były
    wysokie na 20. Kiedy poczułem, że nabrałem w nogawki śniegu aż do kolan,
    stwierdziłem (podobnie jak połowa grupy), że dalszą część kuligu przejdę
    pieszo. Potem spacer w ciemnościach na makabrycznie obolalych nogach i
    prawdziwy strach - czy uda mi się dotrzeć do ośrodka. Jedna koleżanka po
    drodze dostała klasycznego ataku paniki. Z wszystkimi bajerami -
    hiperwentylacją, poczuciem duszności w klatce piersiowej, histerią etc.
    Normalnie usiąść potrafiłem już na trzeci dzień. Siniaki zeszły po
    miesiącu. Żeby odreagować, wódkę ściągaliśmy taryfą aż z Nowego Sącza.
    Kulig jednym słowem - ekstremalny. Ale do dziś w grupie wspominamy go
    jako coś wspaniałego - wspólne przeżycie, które dla niektorych o mało co
    nie skończyło się poważnymi obrażeniami :) Żadne piwko by tego nie dało.
    Chyba, że w miejscowej sztachetotece.

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2006-03-28 12:27:33
    Od: "Tryton" <s...@...nie.pl>

> [...]
    > Jakie
    > tematy poruszacie, sposoby na rozkręcenie może jakieś itd itp.

    Bo to jest kwestia ludzi nie imprezy.
    Ja wiem...moze zabierz ich na parade rownosci ?

    Piotr

  • 6. Data: 2006-03-28 14:31:02
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Tryton" <s...@...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Bo to jest kwestia ludzi nie imprezy.
    > Ja wiem...moze zabierz ich na parade rownosci ?

    :))))))))

  • 7. Data: 2006-03-28 15:08:14
    Od: u...@g...pl

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > niemrawe. Ludzie się nudzą. Kręgle nie wystarczają itd. Orgii sexualnej z tego

    A może najpierw się popytaj wśrod kolegów czy chcą takich imprez.
    Ja wiem że teraz są w modzie imprezy integracyjne i wypada na nie
    chodzić, a każda "dobra" firma takie imprezy musi robić. Może się
    nie znam na "zarządzaniu zasobami ludzkimi", ale takie imprezy powinny
    być raczej inwencją "oddolną". Jeżeli organizujesz to jako szef lub
    HR, to już większośc traktuje to jako dobrowolny spęd i wszyscy
    podchodzą do tego sceptycznie. Nie wiem jaka panuje u was atmosfera w
    pracy, a to tez ma znaczenie na takich imprezach. Jak w pracy nie jest
    dobrze, to nikt nie będzie sie dobrze bawił.
    Ja w zasadzie nie boiorę udziału w takich imprezach, ale to raczej
    inne powody.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-03-28 16:58:07
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Tomek w news:7228.0000009f.4428eaaf@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Powiedzcie proszę... jak u was wyglądają imprezki ?
    > Takie przy piwie. Jakie tematy poruszacie, sposoby
    > na rozkręcenie może jakieś itd itp.

    Jeśli odpowiem na powyższe niewiele Ci to pomoże.

    <NAJWAŻNIEJSZE> Jeżeli jest to impreza obowiązkowa to marnie widzę szansę
    rozkecenia tejże. Samo przymuszenie powoduje, że ludzie się zacinają.
    </NAJWAŻNIEJSZE>
    Jeżeli są osoby chętne ważnym jest jakie są ich oczekiwania. Nie ma tutaj
    nawet znaczenia wiek, płeć itp. Znam młodych wapniaków, którzy lubią bierny
    wypoczynek, znam aktywnych "staruszków". Ważnym jest czas imprezy.
    Kilkudniowa daje więcej możliwości - można przygotować zestaw "dla każdego
    coś miłego". W przypadku jednodniowej imprezy również jest to możliwe, ale
    trudniejsze w realizacji. No i jedna osoba, a najlepiej kilka, które mają
    talent do rozkręcania imprez :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2006-04-02 00:43:05
    Od: michał sałaban <i...@m...com>

    On Tue, 28 Mar 2006 09:50:07 +0200, Tomek wrote:

> [...]
    >
    > Powiedzcie proszę... jak u was wyglądają imprezki ? Takie przy piwie. Jakie
    > tematy poruszacie, sposoby na rozkręcenie może jakieś itd itp.

    może strzelanka w paintballa na rozbudzenie emocji? :)

    --
    michał sałaban -=- michal (at) salaban.info -=- jid: e...@j...org