PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabiaja dziewczyny w sekstelefonie???

  • 1. Data: 2003-11-18 23:04:40
    Temat: Ile zarabiaja dziewczyny w sekstelefonie???
    Od: "agasia" <a...@o...pl>

    Chcialabym sprobowac sil jeśli warto... w Niemczech jest 50 euro za godzine,
    ale tam minuta rozmowy z sekstelefonem kosztuje 3,84 euro, poza tym nie wiem
    czy to nie jakas lipa żeby sciagnac dziewczyny do agencji.
    Jak to się ma w Polsce? Czy ktos probowal??

  • 2. Data: 2003-11-19 02:30:17
    Temat: Re: Ile zarabiaja dziewczyny w sekstelefonie???
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "agasia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiem
    > czy to nie jakas lipa żeby sciagnac dziewczyny do agencji.
    > Jak to się ma w Polsce? Czy ktos probowal??

    Nie wierz w to. Na pewno nie 50 euro za godzinę!

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 3. Data: 2003-11-19 07:25:58
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    agasia raczył napisać:
    nie wiem czy ci się uda.. cos nie tak jest z twoją płcią;)
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&newwindow=1&q=a...@o...pl&btnG=Szukaj+
    z+Google

  • 4. Data: 2003-11-19 08:06:33
    Od: "Milka" <m...@w...pl>

    a dzwoniłeś kiedykolwiek na sexlinie??

    Milka

    nie wiem czy ci się uda.. cos nie tak jest z twoją płcią;)

  • 5. Data: 2003-11-19 08:17:39
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    agasia wrote:
> [...]
    > czy to nie jakas lipa żeby sciagnac dziewczyny do agencji.
    > Jak to się ma w Polsce? Czy ktos probowal??

    dokladnie to nie wiem, ale jest _duza_ rotacja, a to znaczy o czyms nie ?

    m.

  • 6. Data: 2003-11-19 08:48:37
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Milka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem czy ci się uda.. cos nie tak jest z twoją płcią;)

    A to czemu?

  • 7. Data: 2003-11-19 23:43:34
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "agasia" <a...@o...pl> wrote in message
    > Chcialabym sprobowac sil jeśli warto... w Niemczech jest 50 euro za
    godzine,

    Ktos ci bajek naopowiadal. Na 50 euro za godzine to trzeba byc na prawde
    fachowcem. Nawet kurwa co rozklada nogi dostaje za numerek polowe tego (jak
    ma wlasny lokal).

    Misiek