PracaGrupypl.praca.dyskusje › licencja KNUIFE- ile jest takie cuś znaczy???

  • 1. Data: 2003-11-19 00:25:14
    Temat: licencja KNUIFE- ile jest takie cuś znaczy???
    Od: "Krzysiek" <c...@w...pl>

    Witam,

    Czy w dzisiejszym czasie samo posiadanie licencji (bez wykonywania zawodu)
    jest cokolwiek warte w sensie "papierka" w poszukiwaniu innego zatrudnienia?
    Pytania nasuwają się po przeglądnięciu ofert pracy, na których widnieje
    "mile widziana licencja punu/knuife", a firma zdecydowanie nie jest zakładem
    ubezpieczniowym.
    Z góry dzięki za wszelakie info, linki.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-11-19 01:12:25
    Temat: Re: licencja KNUIFE- ile jest takie cuś znaczy???
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytania nasuwają się po przeglądnięciu ofert pracy, na których widnieje
    > "mile widziana licencja punu/knuife", a firma zdecydowanie nie jest

    Po prostu oznacza, ze byles szkolony z technik namolnej sprzedazy.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    > Pozdrawiam,