PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia w Polsce programista? › Re: Ile zarabia w Polsce programista?
  • Data: 2007-11-26 11:14:09
    Temat: Re: Ile zarabia w Polsce programista?
    Od: "MPA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadaj precyzyjne pytanie, to masz szanse na sensowna odpowiedz:
    >
    > 1. technologia
    > 2. doswiadczenie
    > 3. branza
    > 4. lokalizacja (Warszawa, Krakow czy okolice)

    Robilem np. w C, C++ i Visual Basic (w Silicon Valley), ale przez ostatnie
    ponad 5 lat w PowerBuilder w Niemczech i chcialbym sie tego trzymac. Byly to
    duze projekty dla niemieckich instytucji rzadowych i wielkich firm. Obecnie
    chce pracowac zdalnie (w czym mam doswiadczenie), ale tak abym w ciagu paru
    godzin mogl w razie potrzeby dojechac do biura. W moim zasiegu jest zarowno
    Warszawa jak tez Krakow i okolice.

    Miroslaw