PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia w Polsce programista? › Re: Ile zarabia w Polsce programista?
  • Data: 2007-11-26 11:21:47
    Temat: Re: Ile zarabia w Polsce programista?
    Od: "MPA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1xwjp361oydpa$.dlg@kapselek.net...

    > Zależy w jakich językach programujesz. Bo np. takie PHP jest bardziej
    > powszechne niż assembler ;P

    Generalnie mysle ze raczej trzeba unikac tego co zbyt powszechne. Np. przez
    to ze znalem PowerBuilder zaproszono mnie ponad 6 lat temu na rozmowe
    kwalifikacyjna az do Hamburga i dostalem posade. Gdyby to byl np. Visual
    Basic czy C++ to z pewnoscia nie bylo by klopotu by znalezc kogos w Hamburgu
    i nikt by sobie nie zawracal glowy jakims Polakiem.

    Miroslaw