PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Ile zarabia programista na Slasku

  • 1. Data: 2006-09-05 14:33:44
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > to od pisania w PHP są programiści? myślałem że webmasterzy ...

    interia i allegro (zeby wziac pierwsze z brzegu) sa napisane przez
    webmasterow?

    lol

    --

    glos

  • 2. Data: 2006-09-05 15:51:49
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    glosnetu <g...@p...onet.pl> wrote:
    > interia i allegro (zeby wziac pierwsze z brzegu) sa napisane przez
    > webmasterow?
    >
    > lol

    naprawdę myślisz, że cała funkcjonalność tych witryn jest zakodowana w
    PHP? Rzeczywiście jesteś śmieszny.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 3. Data: 2006-09-05 17:21:55
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > naprawdę myślisz, że cała funkcjonalność tych witryn jest zakodowana w
    > PHP? Rzeczywiście jesteś śmieszny.

    primo - pracowalem w interii kilka lat, a w allegro mam dobrych
    znajomych, wiec informacje mam tak jakby z pierwszej reki.

    secundo - nie pisalem o calej funkcjonalnosci, jak to usilujesz
    insynuowac. Czesc realizowana jest skryptami chodzacymi w tle. Nie
    zmienia to faktu, ze wiekszosc uslug (logika biznesowa i widok!) to
    PHP. Takie sa fakty.

    A na przyszlosc - zanim zabierzesz glos - zastanow sie czy masz chociaz
    elementarne pojecie o przedmiocie dyskusji, bo jak to ujales
    "rzeczywiscie jestes smieszny".

    --

    glos

  • 4. Data: 2006-09-06 08:54:40
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    glosnetu <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > insynuowac. Czesc realizowana jest skryptami chodzacymi w tle. Nie
    > zmienia to faktu, ze wiekszosc uslug (logika biznesowa i widok!) to

    ciekaw jestem, jak to PHP wygląda. Albo może nie. Pewnie by mnie
    zemdliło

    B.

  • 5. Data: 2006-09-06 09:16:02
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > ciekaw jestem, jak to PHP wygląda. Albo może nie. Pewnie by mnie zemdliło

    Poraz kolejny w tym temacie pokazujesz jaki z Ciebie ignorant. Prosiłem
    Cię, żebyś nie wypowiadał się o czymś o czym nic nie wiesz.
    Gwarantuje Ci, że taki kod "wygląda" bardzo dobrze. Osoby, które nad nim
    pracują nawet HTMLa nie znają, więc nie wiem skąd stwierdzenie, że to
    webmasterzy.

    To, że PHP nie jest tak dobrze zorientowany obiektowo nie znaczy
    (chociaz PHP5 w zupelnosci wystarczy), ze programistow PHP masz
    klasyfikowac nizej. Wiecej pokory! Pracowalem jako programista Javy i
    .NET. Mialem doczynienia z programistami z wieloletnim stazem i jakos
    nikt nie mial uprzedzen do PHP a napewno cechowala ich pokora. Wiec
    jakim prawem Ty piszesz takie glupoty?

    Nie liczy sie jezyk programowania ale sposob tworzenia i podejscia do
    danych rozwiazan.
    I uwierz mi, ze sporo moglbys sie nauczyc od programistow PHP w takiej
    firmie jak Interia.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 6. Data: 2006-09-06 09:18:24
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Dawid <d...@p...fm> wrote:
    > To, że PHP nie jest tak dobrze zorientowany obiektowo nie znaczy
    > (chociaz PHP5 w zupelnosci wystarczy), ze programistow PHP masz
    > klasyfikowac nizej. Wiecej pokory! Pracowalem jako programista Javy i

    widziałeś jakieś wzorce projektowe zrealizowane w PHP?

    > I uwierz mi, ze sporo moglbys sie nauczyc od programistow PHP w takiej
    > firmie jak Interia.

    wybacz, nie mam ochoty

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 7. Data: 2006-09-06 09:36:29
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > widziałeś jakieś wzorce projektowe zrealizowane w PHP?

    Tak, większość projektów przy których pracowałem w PHP była silnie
    oparta na wzorcach projektowych i nie piszę tu o popularnym i wszędzie
    używanym MVC.

    > wybacz, nie mam ochoty

    I to jest właśnie ta Twoja ignorancja. Jestes kolejna osoba, ktora miala
    (lub tez nie) jakas stycznosc z PHP, pracuje jako programista innego
    jezyka i patrzy na innych przez jakies chore stereotypy.

    No ale dla mnie to juz OT.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 8. Data: 2006-09-06 10:06:47
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 06.09.2006 Bronek Kozicki <b...@s...net> napisał/a:
    > widziałeś jakieś wzorce projektowe zrealizowane w PHP?

    Chodzi Ci o wyglad kodu, czy brak mozliwosci ich zrealizowania ?
    Co do pierwszego to kwestia estetytki, a drugiego to masz
    np. http://www.phppatterns.com/docs/?idx=design

    --
    Krzyszztof Krason

  • 9. Data: 2006-09-06 10:14:56
    Od: p...@a...pl

    > ciekaw jestem, jak to PHP wygląda. Albo może nie. Pewnie by mnie
    > zemdliło
    >

    > B.

    Php to w koncu tez język programowania , więc jak ktoś w nim tworzy to dlaczego
    go nie nazywac programistą? Cała ta otoczka wokoł php powstała na skutek tego
    ,iż bardzo go sobie umiłowała liczna grupa dzieci tworząca strony internetowe.
    Nie kazdy jest geniuszem i w wieku 10-15 lat nie jest doskonale znaznajomiony
    ze róznymi aspektami inzynierii oprogramowania.
    Jakkolwiek dziwny to język w ,ktorym nie wiadomo czy $zmienna to int,float,czy
    tez tablica zwierząt :)

  • 10. Data: 2006-09-06 11:12:35
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Dawid napisał(a):

    > Poraz kolejny w tym temacie pokazujesz jaki z Ciebie ignorant. Prosiłem
    > Cię, żebyś nie wypowiadał się o czymś o czym nic nie wiesz.

    to normalne u neofity znajacego tylko 1-2 jezyki programowania,
    majacego klapki na oczach i uwazajacego, ze cos jest "naj", a wszystko
    inne "be".

    Pewnie nawet mu nie wpadlo do glowy, zeby sie zastanowic, DLACZEGO
    interia, allegro i wiele innych w swoim czasie wybrali wlasnie PHP.

    --

    glos