PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG, a dodatki Unijne

  • 1. Data: 2006-09-05 06:02:25
    Temat: DG, a dodatki Unijne
    Od: haste <g...@w...gmail.com>

    Witam...

    Wraz ze znajomymi postanowilismy zalozyc DG. Branza oplacalna, rynek
    bardzo dobry. Na poczatku firma bedzie figurowala na tylko jednego z
    nas, jednak pozniej (jak juz interes wypali :) ) zamierzamy zalozyc SJ.
    I teraz wlasciwe pytanie czy i jakie dotacje unijne mozemy walczyc?
    Zakladamy iz osoby / osoba prowadzaca DG NIE jest (nie byla) osoba
    bezrobotna (niekt z nas nie jest), branza "metalowa", profil - sprzedaz
    (handel) produktami metalowymi, zakladamy iz na samym poczatku obrót
    bedzie niewielki na poziomie 20k zl netto...
    Interesuja mnie wszelkie fundusze Unijne (i nie tylko), dzieki ktorym
    bedzie mozna rozruszac nowa firme...

    pozdrawiam
    haste

  • 2. Data: 2006-09-06 18:57:54
    Temat: Re: DG, a dodatki Unijne
    Od: "pancracy" <p...@i...pl>

    Cześć, szkoda, że nie napisałeś z jakiego terenu Polski jesteś, ale może
    znajdziesz tutaj coś co cię zainteresuje
    http://www.garr.pl/?p=/menu/005_oferta_dla_przedsieb
    iorcow/s_03

  • 3. Data: 2006-09-06 19:54:11
    Od: haste <g...@w...gmail.com>

    pancracy napisał(a):
    > Cześć, szkoda, że nie napisałeś z jakiego terenu Polski jesteś, ale może
    > znajdziesz tutaj coś co cię zainteresuje
    > http://www.garr.pl/?p=/menu/005_oferta_dla_przedsieb
    iorcow/s_03

    Slask...