PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
    From: p...@a...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Date: 6 Sep 2006 12:14:56 +0200

    > ciekaw jestem, jak to PHP wygląda. Albo może nie. Pewnie by mnie
    > zemdliło
    >

    > B.

    Php to w koncu tez język programowania , więc jak ktoś w nim tworzy to dlaczego
    go nie nazywac programistą? Cała ta otoczka wokoł php powstała na skutek tego
    ,iż bardzo go sobie umiłowała liczna grupa dzieci tworząca strony internetowe.
    Nie kazdy jest geniuszem i w wieku 10-15 lat nie jest doskonale znaznajomiony
    ze róznymi aspektami inzynierii oprogramowania.
    Jakkolwiek dziwny to język w ,ktorym nie wiadomo czy $zmienna to int,float,czy
    tez tablica zwierząt :)