PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaswiadczenie o zarobkach do kredytu z dietami delegacji zagranicznej.

  • 1. Data: 2006-09-05 12:12:11
    Temat: Zaswiadczenie o zarobkach do kredytu z dietami delegacji zagranicznej.
    Od: s...@o...pl

    Witam,
    przebywam od pol roku w delegacji zagranicznej.
    Staram sie o kredyt. Banki dostarczyly mi zaswiadczenia o zarobkach, a
    w nich w zaleznosci od banku jest miejsce na pensje podstawowa
    brutto/netto i jakies dodatkowe pola na dodatkowe przychody, nigdzie
    nie jest jednak podane diety, tylko inne jako "inne: ....." zrodla
    dochodu.
    W jaki sposob nalezy wypelnic zaswiadczenie uwzgledniajac diety?
    Powiedzmy srednia za miesiac wychodzi jakies 1000 EURO.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-09-05 14:16:25
    Temat: Re: Zaswiadczenie o zarobkach do kredytu z dietami delegacji zag
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > W jaki sposob nalezy wypelnic zaswiadczenie uwzgledniajac diety?
    > Powiedzmy srednia za miesiac wychodzi jakies 1000 EURO.

    Dieta nie jest twoim przychodem tylko rekompensatą za zwiększone koszty
    utrzymania. Nie będzie występować na żadnym zaświadczeniu o zarobkach
    JZ

  • 3. Data: 2006-09-10 07:13:27
    Od: "fianna_319" <p...@k...pl>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > s...@o...pl napisał(a):
    >
    > Dieta nie jest twoim przychodem tylko rekompensatą za zwiększone koszty
    > utrzymania. Nie będzie występować na żadnym zaświadczeniu o zarobkach

    Zgadzam się z przedmówcą.
    Tak się składa, że kredyty to moja działka. Konkretnie k. hipoteczne.
    Większość banków nie bierze pod uwagę diet i dochodzi do paradoksalnej
    sytuacji, kiedy jestem zmuszony odmowic kredytu np. kierowcy TIRa (czyli
    raczej dobrze zarabiajacemu czlowiekowi) ze wzgledu na brak zdolnosci
    kredytowej.

    Pozdrawiam
    YamUasica