PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia informatyk w baku ?

  • 1. Data: 2005-05-07 22:52:29
    Temat: Ile zarabia informatyk w baku ?
    Od: "Robert Nowak" <...@...z>

    Witam
    Zadam bardzo ogolne pytanie... ile moze zarabiac informatyk w baku ?
    Prosze o info na temat wyngrodzenia oraz info czym sie konkretnie zajmuje
    dana osoba.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-08 00:11:59
    Temat: Re: Ile zarabia informatyk w baku ?
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Nowak napisał:

    > Zadam bardzo ogolne pytanie... ile moze zarabiac informatyk w baku ?
    > Prosze o info na temat wyngrodzenia oraz info czym sie konkretnie zajmuje
    > dana osoba.

    Pompowaniem ropy? O ile mają tam skomputeryzowane
    technologie, w Baku.

  • 3. Data: 2005-05-08 08:58:11
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Sun, 08 May 2005 00:52:29 +0200, Robert Nowak <...@...z> wrote:

    > Witam
    > Zadam bardzo ogolne pytanie... ile moze zarabiac informatyk w baku ?

    To zależy od tego czy informatyk zmieści się w baku czy nie;)

    Biod

  • 4. Data: 2005-05-08 10:20:17
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "Biod" <c...@o...pl> wrote in message

    > To zależy od tego czy informatyk zmieści się w baku czy nie;)

    Moze to chodzi o taki motyw jak w Waterworld ;)

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-05-08 13:42:12
    Od: " Eddie" <s...@W...gazeta.pl>

    Robert Nowak <...@...z> napisał(a):

    > Witam
    > Zadam bardzo ogolne pytanie... ile moze zarabiac informatyk w baku ?
    > Prosze o info na temat wyngrodzenia oraz info czym sie konkretnie zajmuje
    > dana osoba.

    Nie daj się wrobić w pracę w samochodzie małolitrażowym - one mają
    najmniejsze baki - generalnie dla osób nie za wysokich. Co innego
    ciężarówka, czy autobus, można nawet nogi rozprostować.

  • 6. Data: 2005-05-08 19:15:29
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    wszyscy sie z Ciebie nabijaja.
    Naprawde wierze, ze nie powinni.
    Ale tez sobie mysle, ze jakbys wyjasnil, co wg Ciebie taki informatyk ma
    robic w baku, to latwiej by bylo wycenic. Pozatym napewno niejedna
    prywatna uczelnia by otwarla taka specjalizacje
    MSPANC
    Mick1

  • 7. Data: 2005-05-08 21:03:04
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    mick1 wrote:

> [...]
    > robic w baku, to latwiej by bylo wycenic. Pozatym napewno niejedna
    > prywatna uczelnia by otwarla taka specjalizacje

    na jaka specjalizacje?? informatyk w krakowie?? informatyk w londynie??
    informatyk w baku?? chyba w miare rozsadne jest pytanie o zarobki
    przedstawiciela danej grupy zawodowej w pewnym rejonie swiata (tutaj
    akurat w azerbejdzanie) - oczywiscie o ile tylko mozna rzeczywiscie
    powiedziec, ze np. informatycy w azerbejdzanie zarabiaja _SREDNIO_
    znacznie wyzsza pieniadze niz informatycy w innych rejonach swiata;

    adas;

  • 8. Data: 2005-05-08 21:10:16
    Od: "brovar" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Nowak" <...@...z> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zadam bardzo ogolne pytanie... ile moze zarabiac informatyk w baku ?
    > Prosze o info na temat wyngrodzenia oraz info czym sie konkretnie zajmuje

    A mnie sie wydaje, ze jemu chodzilo o informatyka w banku:P

    Pozdrawiam
    Brovar

  • 9. Data: 2005-05-08 21:23:39
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sun, 08 May 2005 23:10:16 +0200, brovar <b...@i...pl>
    napisał:

    > A mnie sie wydaje, ze jemu chodzilo o informatyka w banku:P

    Nie bujasz? Serio-serio? Jak na to wpadłeś? Podziwiam Cię.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 10. Data: 2005-05-08 21:57:52
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    buraki, zamiast pomoc czlowiekowi to sie literówki czepiają

    buraki, buraki i jeszcze raz buraki

    A jeżeli chodzi o zarobki w banku to zależy jaka posada, który bank, które
    miasto.

    Mam znajomego administratora baz danych w dużym banku w Warszawie - już 2
    lata temu miał 12k brutto (oczywiście doświadczenie, po dobrej uczelni :-) )
    Z kolei sam byłem w IT w jednym z banków w Wawie, źle nie było :-)...

    Pozdrawiam,
    Nick