PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia informatyk w baku ?

  • 11. Data: 2005-05-08 22:13:44
    Temat: Re: Ile zarabia informatyk w baku ?
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sun, 08 May 2005 23:57:52 +0200, nick <s...@i...pl> napisał:

    > buraki, zamiast pomoc czlowiekowi to sie literówki czepiaj?

    Ty masz żle skonfigurowanego Outlook Expressa (nie wyświetla charsetu w
    nagłówkach Twoich postów), a inicjator wątku nie zrobił literówki, bo i w
    treści, i w temacie napisał ten wyraz z takim samym błędem, a skądinąd
    wiadomo, że nie ma zepsutego "N" na klawiaturze.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 12. Data: 2005-05-08 22:22:42
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    chyba z KGB jesteś, tylko tam są tak spostrzegawczy

    zacząłeś już świętować zwycięstwo Stalinizmu? :P

    człowieku wspolczuje

  • 13. Data: 2005-05-08 22:41:02
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 09 May 2005 00:22:42 +0200, nick <s...@i...pl> napisał:

    > chyba z KGB jeste?, tylko tam s? tak spostrzegawczy
    >
    > zacz??e? ju? ?wi?towaae zwyci?stwo Stalinizmu? :P
    >
    > cz?owieku wspolczuje

    A "stalinizm" w języku polskim pisze się małą literą.

  • 14. Data: 2005-05-08 22:49:37
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    W języku polskim zdań sie nie zaczyna od "A".

    P.S. Jak przystało na szpiega odwracasz kota ogonem ROTFL

  • 15. Data: 2005-05-08 22:56:41
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 09 May 2005 00:49:37 +0200, nick <s...@i...pl> napisał:

    > W j?zyku polskim zda? sie nie zaczyna od "A".

    A gdzie to jest napisane?

  • 16. Data: 2005-05-08 23:05:03
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie to jest napisane?

    powyżej,

    oj widze, że Twoja spostrzegawczosc słabnie

    EOT spać

  • 17. Data: 2005-05-09 10:07:05
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    Bo jak wiemy nazwy miast, panstw piszemy hmmm tak TAK WIELKA litera.
    Pzdr

  • 18. Data: 2005-05-09 19:00:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d5m527$pv$1@h1.uw.edu.pl nick <s...@i...pl>
    pisze:

    > W języku polskim zdań sie nie zaczyna od "A".
    Jak to nie?
    A dlaczego? A po co? A tak, przypominam sobie. A ja mam to w d***e. itp.
    itd.

    Jotte

    Od jakich liter jeszcze nie można zaczynać zdań w jęz. polskim? ;)))

  • 19. Data: 2005-05-09 19:03:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d5lvgd$hca$1@nemesis.news.tpi.pl brovar
    <b...@i...pl> pisze:

    > A mnie sie wydaje, ze jemu chodzilo o informatyka w banku:P
    W pierwszej chwili też tak mi się wydawało, ale po namyśle doszedłem do
    wniosku, że jednak nie. :)

    Jotte

  • 20. Data: 2005-05-10 09:48:18
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    > chyba z KGB jesteś, tylko tam są tak spostrzegawczy
    > zacząłeś już świętować zwycięstwo Stalinizmu? :P
    > człowieku wspolczuje
    czy Ty sie z pl.soc.polityka urwales?

    --
    pozdrawiam
    yam

    i Ty możesz pomóc: www.pawel.net.pl

    y a m u a s i c a [ n a ] g a z e t a . p l