PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?

  • 21. Data: 2005-06-15 11:04:05
    Temat: Re: Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przezprzełożonego?
    Od: ve <v...@v...vwed>

    > Kamery chyba nie było, była w firmie, ale chyba zamontowana gdzie indziej.
    > Byli świadkowie.

    A mozesz poszerzyc, na czym polega to molestowanie?

  • 22. Data: 2005-06-15 13:55:42
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    Użytkownik "ali" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale jak cie molestowal, czy tez w ciebie wchodzil?

    Nie przeginasz trochę???!!! :((

    --
    Koziorozec

  • 23. Data: 2005-06-15 13:59:39
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Ile żądać odszkodowania w Sądzie Pracy od pracodawcy za molestowanie przez
    > przełożonego?

    Wydaje mi się, że wysoka kwota odszkodowania
    spowoduje, że i tak niewiele dostaniesz.
    Bo u nas funkcjonuje taki model:
    że pewnie chcesz się przy okazji wzbogacić,
    że przesadzasz.

    Dlatego - tak mi się wydaje, wg obserwacji -
    że jeśli zaproponujesz część kwoty na jakiś
    charytatywny cel, to sąd trochę inaczej na to
    patrzy.

    Przede wszystkim życzę Ci powodzenia
    i wygrania sprawy!

    Koziorozec

  • 24. Data: 2005-06-15 18:09:34
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Dlatego - tak mi się wydaje, wg obserwacji -
    > że jeśli zaproponujesz część kwoty na jakiś
    > charytatywny cel, to sąd trochę inaczej na to
    > patrzy.

    To tak można w Sądzie Pracy ?
    Jak to się robi ?

    stokrotka