PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?

  • 11. Data: 2005-06-14 11:51:53
    Temat: Re: Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?
    Od: "Queue" <m...@i...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5a9f.000003b8.42aeb60c@newsgate.onet.pl...

    > czas pracy w czym ? w miesiącach ? w latach?
    >
    > --

    wszystko oprócz kasy w miesiacach

  • 12. Data: 2005-06-14 12:39:28
    Od: "Queue" <m...@i...pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie WM, czyli wspolczynnik molestowania ? ( >=1) ? :-)
    >
    > darek

    Exaclly modyfikacje mile widziane

  • 13. Data: 2005-06-14 13:28:42
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Queue" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > (oczekiwana pensja (ta wymarzona) + pensja otrzymywana * czas pracy w tym
    > miejscu ) * przewidywany czas trwania procesu (około 5 lat) w miesiącach.

    Jakby nie liczyl to mi milionik wychodzi :)))

    m.

  • 14. Data: 2005-06-14 14:15:28
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    W pozwie wpisz swoja roczną pensje, a w trakcie procesu zawsze można
    powództwo rozszerzyć.

    Pozdrawiam
    Michał
    =============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl

  • 15. Data: 2005-06-14 15:42:04
    Od: Anna <a...@w...pl>

    mecenas napisał(a):
    > W pozwie wpisz swoja roczną pensje, a w trakcie procesu zawsze można
    > powództwo rozszerzyć.

    Ale to chyba jeszcze trzeba mieć masę świadków , którzy potwierdzą to
    molestowanie. No chyba , że była ukryta kamera :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 16. Data: 2005-06-14 15:54:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To znaczy jaką kwotę mam przed wpisaniem do pozwu mnożyć przez 2?
    > pensję ? dwie ? 1 tyś zł ? 4 tyś zł ? 20 tyś zł ?

    Jeżeli cenisz swoją psychikę na 1tys zł - Twoja sprawa.

    ps. jeżeli masz szansę wygrać - poradź się adwokata...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 17. Data: 2005-06-14 16:15:39
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Ale to chyba jeszcze trzeba mieć masę świadków , którzy potwierdzą to
    > molestowanie. No chyba , że była ukryta kamera :o)

    Kamery chyba nie było, była w firmie, ale chyba zamontowana gdzie indziej.
    Byli świadkowie.

  • 18. Data: 2005-06-14 16:19:20
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Jeżeli cenisz swoją psychikę na 1tys zł - Twoja sprawa.
    >
    > ps. jeżeli masz szansę wygrać - poradź się adwokata...

    Lubię wygrywać :) ,
    Dużych kosztów nie poniosę, sprawa jest już w Sądzie Pracy, to by było tylko
    rozszerzenie powództwa.
    Na adwokata mnie nie stać.
    Może przydzielą mi z urzędu.
    Za wszelkie rady, np. na priva, będę wdzięczna.

  • 19. Data: 2005-06-14 17:02:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > Lubię wygrywać :) ,

    czasem żyłka materialisty też powinna nabrzmieć (bo pewnie
    już nie pracujesz w tej firmie)

    > Dużych kosztów nie poniosę, sprawa jest już w Sądzie Pracy, to by było
    > tylko rozszerzenie powództwa.
    > Na adwokata mnie nie stać.
    > Może przydzielą mi z urzędu.
    [...]

    Mówiąc delikatnie - zawsze jest tak, ze trzeba coś zainwestować, aby mieć zysk.

  • 20. Data: 2005-06-15 08:33:16
    Od: "ali" <a...@w...pl>

    > Ile żądać odszkodowania w Sądzie Pracy od pracodawcy za molestowanie przez
    > przełożonego?

    ale jak cie molestowal, czy tez w ciebie wchodzil?