PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za strone?

  • 1. Data: 2005-03-19 10:14:26
    Temat: Ile za strone?
    Od: "jijomo" <a...@d...ghi>

    Przepraszam, jesli to OT. Mam nastepujace pytanie:
    Ile powinienem zazadac za wykonanie strony internetowej pewnej firmy?
    Ma to byc prosta strona zawierajaca przede wszystkim zdjecia i opisy
    produktow tejze firmy.
    Z gory dziekuje za rady.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2005-03-19 10:44:27
    Temat: Re: Ile za strone?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "jijomo" <a...@d...ghi> wrote in message news:d1gue3$23k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Ile powinienem zazadac za wykonanie strony internetowej pewnej firmy?
    > Ma to byc prosta strona zawierajaca przede wszystkim zdjecia i opisy

    tradycyjnie: 1/10 ceny samochodu

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 3. Data: 2005-03-22 07:40:33
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:d1gvqo$3fq$1@news.onet.pl...

    > "jijomo" <a...@d...ghi> wrote in message
    >
    > tradycyjnie: 1/10 ceny samochodu
    >
    > --
    1/10 ceny samochodu prezesa lub właściciela firmy:)