PracaGrupypl.praca.dyskusje › UP, US a podatek za 2004

  • 1. Data: 2005-03-18 20:30:21
    Temat: UP, US a podatek za 2004
    Od: "togert" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dostalem 2 pity: jeden z pracy, gdzie przez 10 miesiecy bylem zatrudniony, a
    drugi z UP, gdzie przez 2 miesiace otrzymywalem zasilek..
    Jak ja mialbym sie teraz z tego rozliczyc? Czy pit z UP musi zostac
    uwzgledniony w rocznym zeznaniu podatkowym, czy tez moge sobie to darowac?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-03-18 21:28:10
    Temat: Re: UP, US a podatek za 2004
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2005 21:30:21 +0100, togert <t...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > Jak ja mialbym sie teraz z tego rozliczyc? Czy pit z UP musi zostac
    > uwzgledniony w rocznym zeznaniu podatkowym, czy tez moge sobie to

    Musi.
    Sumujesz dochody w odpowiednich rubrykach, tak jakbys mial pity z 2
    zakladow pracy.
    Mozesz sprobowac wpisac koszty uzyskania przychodu jakbys pracowal 12
    miesiecy, bo inaczej chyba bedziesz musial doplacac podatek. Moze nei
    wychwyca, ze faktycznie masz je wykazane tylko w picie z pracy (jesli
    porownaja twoje zeznanie z kopiami pitow przeslanymi do us przez
    wystawiajacych je).

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##