PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy istnieje prawo zabraniajace brac portfel do pracy w sklepie???

  • 1. Data: 2005-03-18 22:42:32
    Temat: czy istnieje prawo zabraniajace brac portfel do pracy w sklepie???
    Od: "ZieleE" <f...@o...pl>

    bo szef mi powiedzial ze nie mam brac portfela bo niby jest takie prawo...

    cos mi sie nie zabardzo wydaje zeby takie cos istnialo....

    pozdr
    zielee

  • 2. Data: 2005-03-19 00:18:22
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > bo szef mi powiedzial ze nie mam brac portfela bo niby jest takie
    > prawo...

    Niech "paragrafem" się określi. Nie słyszałem o takim prawie, ale
    wszystkiego to pewnie jeszcze nie wiem. Jak tu nikt nie odpowie,
    to może na pl.soc.prawo będą wiedzieć...

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl

  • 3. Data: 2005-03-19 06:56:44
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    ZieleE <f...@o...pl> zapodał(a):
    > bo szef mi powiedzial ze nie mam brac portfela bo niby jest takie prawo...
    > cos mi sie nie zabardzo wydaje zeby takie cos istnialo....
    [...]

    taa... a jak to sklep z wędlinami, to zakaz przynoszenia kanapek z kiełbasą.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2005-03-19 08:10:48
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    DooMiniK napisał(a):

    > taa... a jak to sklep z wędlinami, to zakaz przynoszenia kanapek z kiełbasą.

    IMHO logiczne. Kielbase w tym przypaku "zapewnia" pracodawca. :)

    Robert

  • 5. Data: 2005-03-19 11:43:10
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    ZieleE <f...@o...pl> napisał(a):

    > bo szef mi powiedzial ze nie mam brac portfela bo niby jest takie prawo...
    >
    > cos mi sie nie zabardzo wydaje zeby takie cos istnialo....

    moze dla pewnosci zapytaj sie czy mozesz stawic sie nago do pracy aby rozwiac
    wszelkie watpliwosci szefa ;)

    pozdrawiam
    mhl999

  • 6. Data: 2005-03-20 15:38:49
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    NIe będę pisał o wypowiedziach moich poprzedników ... bo to nie ma sensu ...
    porypane egoistyczne poddejście konsumpcyjnego małolata do otaczającej go
    rzeczywistości wg mnie.....

    Dla mnie w wypowiedzi pytającego jasno wyłania się idea pracodawcy ......
    NIE PRZYNOŚ PIENIĘDZY DO PRACY ... BO JAK CIĘ ZŁAPIE NA KRADZIEŻY LUB
    STWIERDZE MANKO ZABIORE WSZYSTKO DO WYSOKOŚCI NIEDOBORU.

    Wg mnie pracodawca kil;kakrotnie został okradziony przez pracowników i
    dmucha na zimne ... a że sam jest ograniczony i nie potrafi tego załatwić
    zgodnie z prawem ..... zapobiega ... na tyle .. na ile ma wiedzy i
    doświadczenia .... a osobnicy prawnikopodobni dyskutujący w temacie nie
    widzą głównego wątku ... a tylko imaginacje

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2005-03-20 16:43:37
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

> [...]
    > wiedzy i doświadczenia .... a osobnicy prawnikopodobni dyskutujący
    > w temacie nie widzą głównego wątku ... a tylko imaginacje

    Wiesz, jestem pracodawcą i - na szczęście w dawnych czasach -
    pracownicy też mnie okradali. Tak długo, aż nauczyłem się
    zabezpieczać. Ale zgodnie z prawem. Gdybym się nie nauczył, dzisiaj
    mieliby możliwość w aktualnych warunkach okradać mnie na "grubą kasę".
    Jeżeli ten "jest ograniczony i nie potrafi tego załatwić zgodnie z
    prawem" (ale tego nie wiem, bo nie jestem prawnikiem) to wyłącznie
    jego problem. Ale działać bezprawnie mu nie wolno.

    J.K.

  • 8. Data: 2005-03-20 17:02:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 17:43:37 +0100, Jan Kowalski
    <J...@n...pisz.tu> napisał:

> [...]
    > prawem" (ale tego nie wiem, bo nie jestem prawnikiem) to wyłącznie
    > jego problem. Ale działać bezprawnie mu nie wolno.

    Moze "zgodnie z prawem" oznaczalo to, ze wzorowal sie na zarzadzeniu
    wydanym (nie wiem, czy lokalnie czy ogolnopolsko) dla policjantow
    wychodzacych na patrole - moga miec przy sobie jedynie niewielka kwote
    zgloszona przed wyjsciem. Tam chodzilo o to, ze w przypadku stwierdzenia u
    policjanta na czy po patrolu wiekszych pieniedzy niz zgloszone (rewizja??)
    oznacza to, ze dostal lapowke za "odstapienie od czynnosci". Sprawa dosyc
    glosna byla swego czasu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##