PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za WWW?

  • 1. Data: 2002-11-16 11:11:58
    Temat: Ile za WWW?
    Od: "schizorenia" <s...@p...fm>

    Czesc!

    Jestem poczatkujaca webmasterka i mam pytanie: ile sobie liczy webmaster za
    wykonanie takiej hmm... podstawowej strony www, tzn. np. tylko info o
    firmie, galeria, jakies ladne intro, kilka podstron, itp.

    Czy ktos mi moze wie cos na ten temat i moglby mi pomoc?

    pozdrawiam

    Renia

  • 2. Data: 2002-11-16 12:12:43
    Temat: Re: Ile za WWW?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "schizorenia" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie, galeria, jakies ladne intro, kilka podstron, itp.
    >
    > Czy ktos mi moze wie cos na ten temat i moglby mi pomoc?

    webmaster wezmie 1/10 ceny samochodu.... ale do podzialu z managerem
    projektu i grafikiem ... nie wliczając kosztów hostingu i zakupu
    materiałów..

  • 3. Data: 2002-11-16 13:20:08
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya schizorenia! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Czy ktos mi moze wie cos na ten temat i moglby mi pomoc?

    Looknij w archiwum grupy, temat przewija sie przynajmniej raz na tydzien.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl