PracaGrupypl.praca.dyskusjeIlę może żądać początkujący elektronik po studiach? › Re: Ilę może żądać początkujący elektronik po studiach?
  • Data: 2003-05-09 22:47:10
    Temat: Re: Ilę może żądać początkujący elektronik po studiach?
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jony wrote:

    > O co Ci chodzi, chlopak prosi o pomoc, a ty go gasisz na wstepie.
    > Twoja wypowiedz nic nie wnosi dobrego a jedynie pogarsza sytuacje.
    > Jak masz tak ludziom odpowiadac, to lepiej sie nie odzwywaj.

    Odpowiedział i bardzo konkretnie.
    I ja się pod tym podpisuję obiema dłońmi!
    Z jakiej racji mamy przymykać oko na to, że facet, który twierdzi, że jest
    elektronikiem po studiach wypowiada się jak półanalfabeta? Może pora nazwać
    sprawy po imieniu? Czy to, że ktoś zna równiania i potrafi dowodzić, że prąd
    jednak płynie, nie powinien umieć jasno i poprawnie precyzować swoich myśli?
    Przecież skoro jest po studiach, może zająć np. stanowisko kierownicze,
    kierować zespołem ludzi. I co? Bdzie z nimi się porozumiewał na migi a jak
    nie zrozumieją, to ich kopnie?
    A jak wyobrażasz sobie pisanie jakiejkolwiek prac przez owego mistrza
    dialektyki?
    Oczywiście, zaraz odpowiesz, że można wszystko kupić. No właśnie... można. I
    to widać.
    Osobiście nie mam nic do tego człowieka, gdyż go nie znam, więc mnie ani
    ziębi ani grzeje.
    Jednak będę wszędzie tępił analfabetyzm.
    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski