PracaGrupypl.praca.dyskusjeIlę może żądać początkujący elektronik po studiach? › Re: Ilę może żądać początkujący elektronik po studiach?
  • Data: 2003-05-10 20:20:07
    Temat: Re: Ilę może żądać początkujący elektronik po studiach?
    Od: "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy aby nie przesadzasz trochę wnioskując, że kolega jest analfabetą? To
    jednak tylko literówka, która na dobrą sprawę mogła przydarzyć się
    większości z nas. A nawet gdyby ten facet był dyslektykiem (bardzo częsta
    przypadłość wśród naprawdę zdolnych techników) to czy rzeczywiście byłby
    bezwartościowym pracownikiem?

    Pozdrawiam