PracaGrupypl.praca.dyskusjeIlę może żądać początkujący elektronik po studiach? › Re: Ilę może żądać początkują
    From: "dromader" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ilę może żądać początkują
    Date: Fri, 9 May 2003 12:25:12 +0200

    > Żądać, chyba sobie żartujesz. Jeżeli po zdarciu butów i wysłaniu pół
    > ciężarówki aplikacji zostaniesz łaskawie poproszony na rozmowę, to na
    stażu
    > za darmo, a potem jeżeli pracodawca w drodze łaski da ci następną umowę
    > okresową, to wynagrodzenie "co łaska" lub po porostu najniższa krajowa.
    > Marek

    uwielbiam takie kretynskie podejscie :[
    czlowiek ma pewna wiedze i wykonuje dla pracodawcy okreslona prace - praca
    ma okreslona wartosc i trzeba za nia zaplacic. jesli jest to poczatkujacy
    pracownik to praca moze nie byc pelnowartosciowa ale wtedy sie ja po prostu
    nizej wycenia (to sie nazywa okres probny).
    co innego jesli murarz przychodzi sie przeszkolic na piekarza ale chyba to
    nie taka kwestia.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy