PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mam powiedzieć ?

  • 21. Data: 2003-06-14 17:22:47
    Temat: Re: Ile mam powiedzieć ?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci
    news:r9gmev0125crft5gn2hud5jsrn19tiag5k@4ax.com...

    > Ze niby jak? Ze F8 to wiem , ale ta druga opcja (tzn ta pierwsza dla
    > niego) to pierwsze slysze. Hmmm, kiedy trzeba ten reset nacisnac?

    To juz "prawdziwego usera" musisz w akcji podejzec;)
    Jak pare razy z rzedu system sie nie zaladuje(rozne resety i takie tam w
    trakcie) , to wtedy proponuje menu startowe zeby wejsc w tryb awaryjny w
    roznych opcjach i tam to prostowac.Gosc symulowal awarie.

    pzdr
    Krzysztof

  • 22. Data: 2003-06-14 20:16:59
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    WAM napisał:

    > Ze niby jak? Ze F8 to wiem , ale ta druga opcja (tzn ta pierwsza dla
    > niego) to pierwsze slysze. Hmmm, kiedy trzeba ten reset nacisnac?

    Przy starcie - tak mi się zdaje - kiedyś przypadkowo to wyszło, ale
    chyba dotyczyło albo Win 95 albo Win 98. W moim Meee już tak nie ma.
    Naturalnie pomijam NT'ki.

    Flyer

  • 23. Data: 2003-07-03 19:27:05
    Temat: Odp: Ile mam powiedzieć ?
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Radek Mrozowski <r...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bc484i$hv8$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > hipermarketu, to będzie miał kontakt z ludźmi z branży - może go ktos
    > "złowi"? Ja osobiście uważam, że zawsze od czegoś trza zacząć.
    > Mam przykład znajomego - poszedł do roboty na studiach do makro (prac
    > magazynu/hali) robił po kilka godzin dziennie. Później znalazł go ktoś z
    > firm, które w owym czasie w makro sprzedawały, na merchandisera. Porobił
    > troche, awansował z mercha na przedstawiciela a dzis jest dyrektorem
    > regionalnym (co prawda firma inna, branża też, ale powodzi mu się nieźle).
    > Dużo szczęścia, ale szczęściu też czasem trza dać szanse...

    opowiesci z magla rodem