PracaGrupypl.praca.dyskusje › chetnie bede rozdawal ulotki w warszawie

  • 1. Data: 2003-06-09 19:27:32
    Temat: chetnie bede rozdawal ulotki w warszawie
    Od: z...@o...pl

    mam 17 lat a wiec nie jestem jeszcze pelnoletni ale chetny do pracy. chcetnie
    poroznosze ulotki w warszaiwie w okresie od 23 czerwca do 26 lipca

  • 2. Data: 2003-06-09 19:55:07
    Temat: Re: chetnie bede rozdawal ulotki w warszawie
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > mam 17 lat a wiec nie jestem jeszcze pelnoletni ale chetny do pracy.
    chcetnie
    > poroznosze ulotki w warszaiwie w okresie od 23 czerwca do 26 lipca

    Szukaj glownie w agencjach towarzyskich. Niestety, zazwyczaj
    maja "swoich" ludzi. Ale w stolic to oni najwiecej ulotek
    rozdaja.

    FX

  • 3. Data: 2003-06-09 20:41:40
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    FX napisał(a):

    > Szukaj glownie w agencjach towarzyskich.

    Nie radzilbym brac sie za ag. tow. a to dlatego, ze straz miejska,
    jesli cie zlapie, bedziesz mial wlepiony mandat, a i nawet (chociaz
    tego pewien nie jestem) sprawe w sadzie grodzkim.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 4. Data: 2003-06-10 01:02:18
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    w krakowie to jest karane max pouczeniem, nie wiem jak w wawie
    83...

  • 5. Data: 2003-06-10 20:49:25
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    eastwoo napisał:

    > w krakowie to jest karane max pouczeniem, nie wiem jak w wawie

    Ale My w Wawie mamy Prawo i Sprawiedliwość! :)

    Flyer