PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech dla Informatyków

  • 1. Data: 2003-06-09 19:23:17
    Temat: Praca w Niemczech dla Informatyków
    Od: "Radosław Mentel" <r...@g...pl>

    Witam !

    Mam pytanie ponieważ w tym roku kończę studia i zewsząd słyszę że w
    Niemczech jest b. dużo pracy dla informatyków chciałbym się dowiedziec jakie
    są wymagania czy ktoś już pracyje tam bądz pracował

    thx

    Radek

  • 2. Data: 2003-06-10 05:26:02
    Temat: Re: Praca w Niemczech dla Informatyków
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Radosław Mentel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakie
    > są wymagania czy ktoś już pracyje tam bądz pracował

    eee tam...to chyba propaganda unijna....:)
    coraz mniej jest ich potrzebnych - a w Niemczech coraz większe bezrobocie...
    poczytaj sobie http://www.polonia-it.org - może coś znajdziesz dla
    siebie.

    pozdr
    Krzysiek