PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile cierpliwości ...

  • 1. Data: 2003-07-05 21:06:45
    Temat: Ile cierpliwości ...
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    Ile cierpliwości powienienem kupić w supermarkecie?

    A tak na serio:
    Ile CV&LM trzeba wysłać Waszym zdaniem, żeby przynajmniej ktoś oddzwonił, że
    chce się z tobą spotkać na rozmowę kwalifikacyjną?
    Nie w wspomne już o tym, że proszą, żebym np.: od poniedziałku przyszedł do
    pracy.

    Pozdrawiam
    rob

    ps. właśnie skończyłem licencjat i zastanawiam się czy nie zrobiłem źle nie
    wyjeżdżając np do Włoch do winogron...

  • 2. Data: 2003-07-05 21:15:25
    Temat: Re: Ile cierpliwości ...
    Od: "Michał Sz." <v...@U...fm>

    Użytkownik "rob177pl" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > chce się z tobą spotkać na rozmowę kwalifikacyjną?

    Nie wazne ile, wazne jakie jest to CV i gdzie wysylasz...
    Czasem wyslesz jedno CV&LM, okazesz sie idealnym kandydatem i masz prace.
    Proste ;]]]

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-07-05 22:42:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 5 Jul 2003 23:06:45 +0200, "rob177pl"
    <r...@p...onet.pl> zakodował:

    >Ile CV&LM trzeba wysłać Waszym zdaniem, żeby przynajmniej ktoś oddzwonił, że

    Jak odpowiednio filtrujesz adresatów - to IMO 30-20% powinno kończyć
    się rozmowami.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-07-05 22:56:23
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik rob177pl napisał:
    > ps. właśnie skończyłem licencjat i zastanawiam się czy nie zrobiłem źle nie
    > wyjeżdżając np do Włoch do winogron...

    Było jechać! Miałbyś fajne wakacje i kasę na przeżycie okresu szukania
    pracy. Chociaż nie wiem czy we włoszech jest podobnie jeśli chodzi o
    winogrona, ale w niemczech zbiory są dopiero we wrześniu, a teraz praca
    przy nich jest raczej ciężka: "budowanie" nowych pól a w ramach relaksu
    obrywanie liści.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 5. Data: 2003-07-06 14:59:57
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    Czyli tak samo jak w totku. Tam tez wysylasz pare milionow kuponow i wlasnie
    ten jeden jedyny wygrywa.

    Lecz sie.

  • 6. Data: 2003-07-06 16:11:02
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    Osobiscie wyslalem swoje CV i LM do ponad 400 firm.
    Okolo 2% raczyło cos tam odpowiedziec (ze dziekuja bardzo)
    Reszta wogole sie nie odezwala. :-(((
    Wedlug mnie te ogloszenia w gazetach to tylko przykrywka (kandydat juz
    pewnie jest)
    lub wymagania sa takie ze rzadko kto temu sprosta.(kandydat juz pewnie jest)

    Pewnie powiecie ze nie mam kwalifikacji to mi nie odpowiadaja.........
    ....ale niestety kwalifikacje mam, staz tez mam......
    .....jeden wielki kant te ogloszenia !!!

    Informatyk, Administrator Systemów z 7 letnim stazem
    w jednym z największych banków w Polsce.

  • 7. Data: 2003-07-06 16:58:35
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    tak czytam sobie te wszystkie Wasze replies

    krótko: Ale żeście mnie zdołowali...

    rob

    ps.
    bede dalej wysylal.
    ps2. a może drukować na kolorowym papierze lub w ciekawej formie graficznej,
    żeby rzucało sie w oczy... ?

  • 8. Data: 2003-07-06 17:54:52
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    A skoro masz wakacje i troche czasu, dlaczego 1 dnia w tygodniu nie
    poswiecisz Urzedowi Pracy. Ja tak zrobilem i bezrobotnym bylem niecaly
    miesiac.

    Chociaz z drugiej strony, jesli jestes ambitny i nie chcesz byc
    kierowca-magazynierem jak ja, to szukaj dalej :D

    Sasza

  • 9. Data: 2003-07-06 18:11:52
    Od: Marek Lubinski <m...@d...pl>

    In article <be9did$hg$1@atlantis.news.tpi.pl>, T...@w...pl says...
    > Czyli tak samo jak w totku. Tam tez wysylasz pare milionow kuponow i wlasnie
    > ten jeden jedyny wygrywa.

    > Lecz sie.

    ja wyslalem odpowiedz na ogloszenie na grupie dyskusyjnej. Pani z Wawy
    zadzwonila po 2 dniach i zaprosila na rozmowe. a dodam ze jestem
    absolwentem.Niestety nic z tej pracy nie wyszlo, ale chociaz zobaczylem
    jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna i jakich bledow nie popelniac na
    przyszlosc :)
    pozdrawiam i dalej szukam pracy .

  • 10. Data: 2003-07-06 20:15:27
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    Dużym problemem u mnie jest chyba to, że w CV mam tylko jedną konkretną
    pozycję w "dziale" "Przebieg pracy zawodowej".

    Mam mało pozycji, którymi mógłbym zasilić ewentualne portfolio.
    Czy Waszym zdaniem rzucanie ogłoszeń typu:

    - zrobie za darmo stronę internetową we flashu, czy sklep itp itd, bo
    potrzebuje pozycji do portfolio - ma sens?
    I czy jeśli już, czy przyznawać się, że zrobiłem to za darmo, bo chciałem
    mieć taki wpis w CV?

    Wydaje mi się, że przyszły ewentualny pracodawca, krzywo patrzyłby na
    takiego pracownika (że chyba nieudacznik jakiś, że musiał się do takich
    metod odwoływać).
    Co sądzicie?

    pozdroofka
    rob