PracaGrupypl.praca.dyskusje › Akta osobowe

  • 1. Data: 2003-07-05 20:32:15
    Temat: Akta osobowe
    Od: "Jaga" <j...@n...o2.pl>

    Witam ponownie,
    Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć dokładnie informacje co (jakie
    dokumenty)powinny zawierać akta osobowe.
    Szukając w internecie znalazłam poniższą informację:
    Przepisy prawa pracy nakładają także na pracodawcę obowiązek zakładania i
    prowadzenia akt osobowych, oddzielnie dla każdego pracownika. W aktach tych
    winny być przechowywane m.in. dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem
    się o zatrudnienie (część A akt osobowych).
    Proszę może ktoś wie więcej :-))
    Pozdrawiam Jaga

  • 2. Data: 2003-07-06 08:15:49
    Temat: Re: Akta osobowe
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > winny być przechowywane m.in. dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem
    > się o zatrudnienie (część A akt osobowych).
    Patrz Rozp. MPiPS z dnia 28.05.1996 ( Dz.U. Nr 62, poz. 286 i zm z 2002 r Nr
    214, poz.1812 )
    Pozdrawiam.