PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle cierpliwości ... › Re: Ile cierpliwości ...
    From: "Maciej_NT" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile cierpliwości ...
    Date: Sun, 6 Jul 2003 18:11:02 +0200

    Osobiscie wyslalem swoje CV i LM do ponad 400 firm.
    Okolo 2% raczyło cos tam odpowiedziec (ze dziekuja bardzo)
    Reszta wogole sie nie odezwala. :-(((
    Wedlug mnie te ogloszenia w gazetach to tylko przykrywka (kandydat juz
    pewnie jest)
    lub wymagania sa takie ze rzadko kto temu sprosta.(kandydat juz pewnie jest)

    Pewnie powiecie ze nie mam kwalifikacji to mi nie odpowiadaja.........
    ....ale niestety kwalifikacje mam, staz tez mam......
    .....jeden wielki kant te ogloszenia !!!

    Informatyk, Administrator Systemów z 7 letnim stazem
    w jednym z największych banków w Polsce.