PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile cierpliwości ...

  • 11. Data: 2003-07-07 09:18:21
    Temat: Re: Ile cierpliwości ...
    Od: p...@o...pl

    > Ile cierpliwości powienienem kupić w supermarkecie?
    >
    > A tak na serio:
    > Ile CV&LM trzeba wysłać Waszym zdaniem, żeby przynajmniej ktoś oddzwonił, że
    > chce się z tobą spotkać na rozmowę kwalifikacyjną?

    Moim zdaniem decyduje dobrze napisane CV i LM. Ja na początku też byłam
    podłamana, bo nikt nie odpowiadał na moje oferty. Dopiero kiedy porządnie
    przysiadłam nad ww. dokumentami i napisałam to z sensem - poskutkowało. Jakies
    50-60 % odpowiedzi i zaproszeń na rozmowy. Ale pracy dalej szukam..., bo
    rozmowy kwalifikacyjne to dla mnie koszmar.

    > ps. właśnie skończyłem licencjat i zastanawiam się czy nie zrobiłem źle nie
    > wyjeżdżając np do Włoch do winogron...

    Nie chcę Cię załamywać ale IMO zrobiłeś źle. Należy chwytać się każdej okazji,
    zeby się stąd wyrwac.
    Elwira