PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca/staz za n*100zl, jak szukac?

  • 1. Data: 2003-07-06 01:04:37
    Temat: praca/staz za n*100zl, jak szukac?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    Witam!
    Chciałbym uzyskać trochę informacji na temat pracy/stażu za n*100zł?
    Gdzie n<0.
    Pytam, ponieważ te informacje na pewno będą mi potrzebne na
    przestrzeni kilku najbliższych miesięcy, możliwe że i tygodni lub
    nawet dni.
    Nie mam tu na myśli "pośredników" oferujących pracę w zamian za
    "opłatę administracyjną", a potem znikających, chociaż info o nich też
    mile widziane. Chodzi mi raczej o firmy, które oferują praktyki/pracę,
    ale dopiero po zapłaceniu za szkolenie np. na konto fundacji.
    Czy takie firmy istnieją tylko w dużych miastach (Warszawa, Poznań),
    czy również w mniejszych? W jaki sposób się ogłaszają? Jakie są
    sposoby na opłacenie szkoleń? (że wpłata na konto fundacji to już
    wiem). Jakie są kwoty (jeden przykład to 300zł W-wa, ktoś zna jakieś
    inne kwoty?) za szkolenie (za coś innego?). W jakich branżach działają
    tego typu firmy? Jeśli ktoś miał doświadczenia z tymi
    przedsiębiorstwami i miałby ochotę podzielić się wrażeniami, to proszę
    o informacje. Może być na priv (uwaga na adres).
    pozdrawiam
    Bremse