PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyka w hotelu konieczna?

  • 1. Data: 2003-07-05 14:32:19
    Temat: praktyka w hotelu konieczna?
    Od: "mateo" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy aby rozpoczac prace w hotelu w recepcji konieczne jest doswiadczenie np.
    zdobyte w trakcie praktyki? jak taka praktyke zalatwic i jak ona wyglada?

    czy waszym zdaniem jest to praca trudna i wymagajaca?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-07 06:36:39
    Temat: Re: praktyka w hotelu konieczna?
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Użytkownik "mateo" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy aby rozpoczac prace w hotelu w recepcji konieczne jest doswiadczenie
    np.
    > zdobyte w trakcie praktyki? jak taka praktyke zalatwic i jak ona wyglada?

    Obecnie 100 % stanowisk w hotelach obsadzanych jest po znajomości. Jeżeli
    masz znajomości w hotelu to nie przejmuj się kwalifikacjami.

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/
    Tel./Fax. 012 2620608
    Tel. kom. 0602 462436
    STAGRA-CAMPIONI Sp. z o.o.
    ul. Skośna 22, 30-383 Kraków

    TachoScan - aplikacja przeznaczona dla analizy
    czasu pracy kierowców z odczytem zapisów
    tarczek tachografów za pomocą skanera.

  • 3. Data: 2003-07-07 07:21:24
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Obecnie 100 % stanowisk w hotelach obsadzanych jest po znajomości. Jeżeli
    > masz znajomości w hotelu to nie przejmuj się kwalifikacjami.

    Niekoniecznie. Duze sieci hoteli nie biora do recepcjii byle kogo.
    Ale niestety konkurencja jest ogromna, wiec dostac sie najlepiej
    po znajomosci.

    Z obserwacji wlasnych wynika ze dziewczyny w dobrych hotelach, ktore
    zarabiaja ok.2000 netto, musza znac min.angielski, niemiecki, francuski i
    najlepiej jeszcze ze dwa jezyki, do tego byc bardzo ladne, mile i byc
    super zorganizowane. Przy takich wymaganiach to zarobki nie sa
    zbyt dobre. Niestety, jesli jest to gorszy hotel, wymagaja jednego
    jezyka, ale zarobki rzedu 700-900zl netto.

    FX

  • 4. Data: 2003-07-07 12:16:13
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Jeżeli

    > Niekoniecznie. Duze sieci hoteli nie biora do recepcjii byle kogo.

    Mylisz się - nie ma róznicy czy jest to hotel na 25 pokoi czy też należący
    do dużej sieci - 100% pracowników przyjmowanych jest po znajomości. Branża
    turystyczna, w stopniu nieporównywalnym z inną, opiera się na układach i
    układzikach.

  • 5. Data: 2003-07-07 12:28:55
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > turystyczna, w stopniu nieporównywalnym z inną, opiera się na układach i

    Nie zrozumiales. Nie chodzilo o to mi ze znajomosci nie graja roli,
    tylko o to ze w duzych sieciach wymagania sa wyzsze. Mozna miec
    znajomosci a pracy i tak sie nie dostanie bo sie ich nie spelnia.

    W malych hotelach/pensjonatach znajomosci to 99% sukcesu, a w
    duzych sieciach takich jak Accor czy podobne, znajomosci to
    tez wiele ale pod warunkiem spelnienia wymagan ktore sa niewspolmiernie
    wysokie w stosunku do zarobkow.

    FX