PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sun, 20 Aug 2006 03:21:46 +0200

    "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> wrote in message
    news:slrneeenra.gbt.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Hmm, jeżeli wypuszczasz rocznie 2k na komputer, to towja decyzja,
    > podobnie jak z wyjazdem wakacyjnym.
    Rzeczywiście 2000 to porażająca kwota. A czy może zauważyłeś że w moich
    kwotach wogóle nie ma opłat za mieszkanie, ubranie, żarcie itp?
    Czyli żyję niemalże w próżni? A dokładniej: ktoś inny za to płaci. Jakbym
    chciał sam płacić to by nie było mnie stać.

    > Dokładnie to chyba dwa.
    > Poszukaj na stronach suna, wybierz kraj i poklikaj, ja znalazłem w ciągu
    > pięciu minut:
    > https://www.suntrainingcatalogue.com/eduserv/client/
    loadCourse.do?coCourseCode=CX-310-011&vat=show_brutt
    > Kwestia tego, w czym chcesz się specjalizować.
    Ok, nie chcę żadnych badziewii w stylu Solaris. Certyfikaty, kursy? Tylko z
    baz danych jak coś. I to wyłącznie Oracle, MS SQL.

    > W czym dokładnie widzisz problem?
    W tym że materiały które się dostaje są najczęściej mało kompetentnie
    napisane.

    > Co studiujesz i na którym roku? Bo jak sobie dobrze przypomnę, to w
    > okolicy czwartego roku miałem trochę luzu, piąty to był luz totalny.
    Informę. Zaocznie. IV rok (ostatni bo to inż) Ale zanim ktoś zacznie że na
    zaocznych jest luzik to powiem że ludzie co mają pokończone dzienne to u nas
    wymiękają.

    Pozdrawiam
    Tomek