PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
  • Data: 2006-08-20 19:55:51
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Aug 2006 21:30:53 +0200, Tomek <n...@w...pl>
    w <ecades$9ki$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> wrote in message
    > Inaczej: szukam dobrej pracy. Taką za 200-300 więcej znajdę bez problemu.
    > Tyle że rzadko kto chce mi dać umowę o pracę. Częściej zlecenia.

    A właściwie to z wojem nie jest tak, że po 28 latach idzie siędo
    rezerwy?

    > 1 firma na 500 używa Solarisa. Czyli jak umiesz i się załapiesz to zarobisz.
    > Ale jak będziesz miał pecha to i 5 lat nic nie znajdziesz. Wolę coś co daje
    > większe szanse zatrudnienia.

    Znając Solarisa i/lub linia będzeisz w miarę szybko w stanie
    administrwać dowolnym Unice.
    Przypuszczam również, że daleko mniej firm używa Oracle niż Solarisa,
    oraz daleko mniej osób jest potrzebnych tylko do baz danych, niż do
    Solarisowania.
    Ale ty wiesz lepiej.

    > Podobnie jak temten dev ja też uważam wszelkie unixy za zło konieczne. ;)

    Jak mam wybierać, czym wolałbym administrować, to jednak wolę Unice od
    Win. Lata rozwoju systemu i jakiś standard swoje robią.
    Za zło uważam to, bo czasem jest popaprane. Ale jakym musiał, to bym
    nawet został adminem, na szczęście od porządnego czasu miałem wybór.

    > Wiem pod czym śmiga oracle. Ale w dużych firmach (takich co je stać na
    > oracle) to są osobni admini od jednego i drugiego.

    Hmm, niech ci będzie.

    > Niby tak, ale moich znajomych co się załapali po znajomości lub bardziej
    > szczęśliwie to mogą kupować kompa co 3 miesiące.

    A ty nie. To nie jest wina twoich znajomych.

    > Czyli było ciężko. Ale jak miałeś wcześniej dobrą pracę to możę byłeś w

    Kija tam dobrą - taką, aby przeżyć samemu i cośtam odłożyć. Teraz mam
    dobrą - stać mnie na spłatę kredytu za mieszkanie.

    > stanie odłożyć. Jakbym miał pensję ok 2500 to też dałbym radę. Nawet z
    > utrzymaniem auta i wymianami kompów ;)

    Znaczy się dalej byś mieszkał u rodziców?

    > Tomek

    ja czyli jakub
    Revoke.