PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sun, 20 Aug 2006 07:40:58 +0200

    Sat, 19 Aug 2006 20:11:20 +0200, użyszkodnik "Tomek" <n...@w...pl>
    napisał:

    > Dziś szczyle startują od o wiele wyższej pozycji niż ja, więc szybciej
    > dochodzą do czegoś. Więc znów chciałbym być szczylem ;)

    eeeeeeejjjj, zdecydujcie się w końcu jak to jest

    sporo ludzi się użala że ci co zaczynali prace na początku lat 90tych
    to mieli zajefajnie i mieli lepszy start i w ogole mogli osiagnac duzo
    wiecej jak ci co robią to teraz, bo ci co obecnie pokończyli studia to
    jest w zasadzie pokolenie 1200 brutto i jedyną szansą jest zmywak w
    Dublinie

    Ty z kolei piszesz coś odwrotnego, więc jak to jest ???

    A może zawsze są szanse dla tych co umieją myśleć zaś narzekający
    zawsze będą narzekać...

    --
    futszaK
    601061867