PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-23 07:02:42
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracuje w pewnej firmie juz drugi tydzien. Sa 2 pokoje z ludzmi, ktorzy
    > wykonuja te prace. 2 pokoje po 4 osoby.
    > Wszystko byloby ok gdyby nie jeden czlowiek. ANI RAZU nie bylem dla
    > niego nieuprzejmy, ANI RAZU nie "zalazlem mu za skore" - nic zlego nie
    > robilem, absolutnie nic a tu....

    Trudna sprawa...
    Ja reagowalbym chlodna polityczna poprawnoscia, w ogole nie wdajac
    sie w dyskusje. Ot, chocby cos w rodzaju "przepraszam, chcialbym sie
    teraz skoncentrowac na mojej pracy", "proszę to załatwić na drodze
    służbowej" itp. I staralbym sie usilnie przejsc po takiej awanturze
    na "pan" zamiast na "ty", raczej nie tego samego dnia, ale bedac w
    bardziej neutralnym nastroju.
    Oczywiscie - wiem, ze ludzie sa rozni, i moja rada moze byc akurat
    jak kula w plot.
    I oczywiscie zacisnalbym zeby i wysiedzial w pracy do konca.
    Zeby bylo latwiej, potraktowalbym to jako trening wytrzymalosciowy.

    T. D.

    PS. Powiedz, jak Ci poszlo. Moze inni sie czegos dzieki temu naucza.