PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-23 16:37:28
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    news:b83udl$ra2$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "ZARAZ CI W RYJ KURWA PRZYPIERDOLE TO BEDZIESZ MIAL!!! No dawaj!!!!"
    >
    > Wstal z krzesla, podszedl do mnie, nic nie powiedzialem, odwrocil sie,
    > popatrzyl i poszedl do domu.
    > Co zrobic?

    trzeba bylo powiedziec ze to nie jest odpowienie miejsce do zalatwiania
    takich spraw,
    i jesli nie ma nic przeciewko to chetnie wyjdziesz z nim na zewnatrz i
    pogadacie jak
    facet z facetem....... ;-)

    w tym momencie moze nastapic kilka wariantow - w najgorszym z nich moglys
    dostac
    w pierol od faceta i zostac zwolnionym z pracy za wszczynanie konfliktow
    oczywiscie
    mogbys podac firme do sadu niszczac jej reputacje i wsadyic od faceta
    odszkodowanie
    za uszczerbek na zdrowiu psychicznym ;-)

    chlodny_