PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    From: "virtual" <v...@x...xxxx.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Date: Wed, 23 Apr 2003 07:40:52 +0200

    kochaniutka, jestes idealistka!

    ktos powiedzial "fachowiec musi sie pilnowac"....
    tak, w pracy trzeba miec oczy i uszy otwarte.
    jak w zyciu, jak w biznesie, jak w polityce jak w naturze.
    gdyby zajac liczyl na kodeks honorowy wilka to cienko by na tym wyszedl.
    kazdy ma swoja racje i jej pilnuje.
    nade wszystko ZAWSZE jest cos takiego jak uklad sil.
    na tej zasadzie np. pracownik ma prace, bo jest potrzebny. na tej zasadzie
    ktos moze lub nie zrobic komus dobrze lub zle. ten uklad sie buduje.
    liczenie na obiektywizm jest utopia.

    dam ci przyklad: pracuje dwoch informatykow w jednej firmie: jeden
    programista po studiach, drugi monter sieciowy bez zadnej szkoly. zarabiaja
    tyle samo (pi*drzwi). programista prosi o podwyzke, a monter sie oburza. jak
    to a dlaczego on ma zarabiac wiecej? co z tego, ze ma studia, ze
    programista? no wlasnie. on ma swoj punkt widzenia. bledny, tak jak ten
    kutafon, ktory wyzywa sie na Neo[EZN]. a byc moze on sie boi, czasem jak
    pies sie boi to szczeka...