PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
    From: "Mohammed" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalife
    Date: Tue, 30 Sep 2003 08:17:30 +0200

    Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:blaaoj$go6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > tej znakomitej firmy tylko dla wybrańców i jednak wyszło na moje - jeżeli
    > ktoś czytał dokładnie! Koszty - jak się zwał, tak się zwał, ja nazwałam

    Jesli tak to widzisz... - twoja sprawa ;)
    Dzis wieczorem postaram sie jeszcze poodpowiadac na poprzednie posty bo
    troche sie tego nazbieralo a nie mialem zbytnio czasu...

    > sobie to "wadium", piramida i niekończące się namolne telefony rano, lub
    > wieczorem, aby jednak "przemyśleć" wszystkie za, bo przeciw nie ma
    przecież.
    > A wszystko to tylko po to aby zdobyć jeszcze jedną naiwną duszyczkę. A
    skoro
    > to taki wspaniały interes, to czemu go porzuciłeś? Teraz próbują wrobić w

    Ja zajalem sie networkiem opartym na zblizonych zasadach ale zdecydowanie
    latwiejszym do zaadoptowania w polskich warunkach i na samym poczatku -
    potencjal wielokrotnie wiekszy niz w Herbalife a ja to robie dla pieniedzy a
    nie sentymentow.
    Sadze, ze czas Herbalife po czesci juz przeminal... wiec mojego czasu akurat
    na to bylo szkoda.

    > szczęście innych. Ja się nie dałam!

    Twoje zycie i przyszlosc ;)
    Wybieraj to, co najlepsze ;)

    > Pozdrowienia ze szczytu piramidy. Majgocha.

    Skad?
    Na jakim szczycie piramidy jestes?

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl