PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
  • Data: 2003-09-30 06:48:04
    Temat: Re: Herbalife
    Od: "pietia" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    >        Mam pytanie co wiecie o pracy oferowanej przez Herbalife.
    >        Na razie nic nie wiadomo. Zapraszaja na szkolenia. Czy ktos
    > cos wie wiecej na ten temat?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Klan

    Sprawa wygląda tak jest szkolenie na którym podają jakąś herbatkę
    energetyzjącą i w ogóle to wygląda to na małe pranie mózgu.
    Potem żeby pracować czytaj sprzedawać ich produkty to najpierw musisz kupić u
    nich towar za grube pieniądze. potem zaczynasz robić swoje prezentacje i
    wciskasz innym to gówno.
    dostaniesz opiekuna, który bedzie cie prowadzil.
    ja tam nie pracowałem, ale znam człowieka który się o to otarł i to troche
    działa jak sekta.
    uważaj
    pietia