PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
  • Data: 2003-09-30 09:08:59
    Temat: Re: Herbalife
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Parasite" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:blbfgk$ejp$1@inews.gazeta.pl...

    > 365 zlotych to jest zasilek dla bezrobotnych
    > ja przynajmniej tyle dostawalem jak bylem na bezrybiu
    >
    > i nie mow ze to mala kasa - bo juz kurde mi sie noz otwiera w kieszeni jak
    > cie slucham (czytam)

    Ej, no wez przestan...!
    365 zl to duzo za rozpoczecie nowego i sprawdzonego biznesu?

    > PS. Pewnie na zasilku nigdy nie byles ?

    Trafiles, nigdy w zyciu nie mialem nieszczescia byc na zasilku, moze
    dlatego, ze jak dostrzegam okazje na biznes i zarobienie pieniedzy to nie
    patrze jak duzo musze wlozyc na start (punkt widzenia, zalezy od punktu
    siedzenia) tylko patrze, jakim nakladem pracy i w jakim czasie moge odrobic
    inwestycje i jak szybko moge zaczac robic kase na czysto.

    Wiele osob natomiast przeraza sie tym, ze nie mając teoretycznie ani
    zlotowki, nagle musza wylozyc 365 zl... nie dostrzegaja tego, ze w ciagu
    tygodnia spokojnie moga odrobic inwestycje a w ciagu pierwszego miesiaca byc
    np. 1000 zl do przodu...
    Mam tu na mysli nie tylko Herbalife ktory teraz moze dziala szybciej, moze
    wolniej - nie wiem bo juz tego nie robie ale mam na mysli kazdy biznes tego
    typu.
    Ci, ktorzy dostrzegaja szanse i są bystrzy - wchodza i zarabiaja
    Natomiast ludzie "bojowi" (ci, ktorzy wszystkiego sie boja), wola stac z
    boku, zamartwiac sie, dostrzegac same wydatki i minusy i dalej plecują nie
    mając na nic kasy...
    Tak to juz jest ;) albo raczej ;(
    Zalujac kasy na zainwestowanie i zrobienie czegokolwiek - nigdy sie nie
    ruszy do przodu...
    Na co tacy ludzie czekaja? Na jakis cud czy co?
    Czy samo siedzenie i narzekanie da komus chleb?

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl