eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › Help Desk = Network Administrator??
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 21. Data: 2002-12-05 16:05:49
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>


    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
    >
    > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
    > >
    > <cut>
    > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
    naszym
    > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu
    > Help
    > > Desk.
    >
    > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc jakie
    tam
    > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas. Maja
    > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie na
    > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.

    Ja przeszukiwalem www.monster.com





  • 22. Data: 2002-12-05 16:25:06
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>


    "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    news:asnthb$feg$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
    > >
    > > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
    > > >
    > > <cut>
    > > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
    > naszym
    > > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu
    > > Help
    > > > Desk.
    > >
    > > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc jakie
    > tam
    > > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas.
    Maja
    > > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie na
    > > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
    >
    > Ja przeszukiwalem www.monster.com
    >
    Ok, az zerknalem na USA w monsterze. Przyklady wymagan:

    Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle

    HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia

    PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)

    Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000

    wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem helpdesk/admin.

    pozdr
    /p



  • 23. Data: 2002-12-05 17:27:22
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

    > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    >
    > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
    >
    > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    >
    > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    >
    > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem helpdesk/admin.

    a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
    i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w zdecydowanej
    wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 24. Data: 2002-12-05 19:10:30
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "cis_fun" <b...@w...pl>


    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    news:asn4de$sq4s4$1@ID-135118.news.dfncis.de...
    > Czyli zajmujesz sie niezbyt ambitna sprzedaza, jak wciskasz klientowi
    klocki
    > tylko. W momencie gdy zaczynasz sprzedawac rozwiazania, zaczyna sie pole
    do
    > popisu, a wtedy handlowiec ktory sprzedaje "szczoteczki do zebow" nie
    rozni
    > sie od handlowca sprzedajacego "kompleksowe rozwiazanie IT". Nie liczac
    > prowizji, i klopotow w jaki wpada ekipa realizujaca to co handlowiec
    > wymyslil.

    Szkoda, ze nie zgadzasz sie ze mna, ze handlowiec handlowcowi nie jest
    rowny, ze te stanowiska moga sie znacznie roznic. Oczywiscie celem kazdego
    handlowca jest sprzedanie jaknajwiekszej liczby towarów. I tu wszystko
    zalezy jak to robi kazdy z nich. Majac 17 lat sprzedawalem w Trojmiescie
    odswiezacze do samochodow domu itp. Jeden odswiezacz do wzystkiego, czyli do
    dup.... Cena takiego odswiezacza wynosxila czasami wiecej niz w normalnym
    sklepie. Oczywiscie, zeby ludzie kupili musialem mowic, ze sa wspaniale ze
    sam uzywa, ze sa przede wszystkim tanie. W ten sposob oszukujac ludzi.
    Natomiast gdybym byl handlowcem w firmie takich jak mowilem staralbym sie
    nie oszukiwac klienta. Ktos moze powiedziec dlaczego?. Bo chcialbym aby ten
    klient byl stalym klientem, Aby byl zadowolony z moich produktow. Zeby mi
    ufal ze sprzedaje mu tylko towar dobry. Z reszta sprzedajac jakis towar IT
    nie mozna oszukac. Specyfikacja mowi za siebie. A Ty jej nie mozesz naginac.
    Sprzedaz uliczna (w tej ktorej ja bylem zatrudniony (tylko 2 miesiace))
    polega tylko na sprzedazy produktu. Nie martwi sie tym, ze straci sie
    klienta. Klienta juz mozesz nie spotkac, wiec kit mu sie wciska. Ale na 100
    % nie jest tak w firmach IT. Ja nie mowie tutaj o jakis "podworkowych"
    firmach. Ktore zyja dniem dzisiejszym i nie patrza na przyszlosc. Nie mowie
    takze o uslugach typu : sprzedaz uslug IT. Handlowiec ze wzgledu na klienta
    musi sie w tym przypadku roznic od klienta ulicznego.

    Pozdrowienia





  • 25. Data: 2002-12-05 23:51:33
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>


    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asnukv$s2i$1@news.onet.pl...
    >
    > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > news:asnthb$feg$1@news.tpi.pl...
    > >
    > > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > > news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
    > > >
    > > > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > > > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
    > > > >
    > > > <cut>
    > > > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
    > > naszym
    > > > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow
    dzialu
    > > > Help
    > > > > Desk.
    > > >
    > > > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc
    jakie
    > > tam
    > > > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas.
    > Maja
    > > > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie
    na
    > > > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
    > >
    > > Ja przeszukiwalem www.monster.com
    > >
    > Ok, az zerknalem na USA w monsterze. Przyklady wymagan:
    >
    > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    >
    > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia

    To zenujace.

    >
    > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    >
    > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    >
    > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    helpdesk/admin.

    Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co musza
    pracowac z managmentem ;)




  • 26. Data: 2002-12-05 23:53:05
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>


    Użytkownik "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:aso29q$bqr$1@news.gazeta.pl...
    > > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    > >
    > > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
    > >
    > > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    > >
    > > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    > >
    > > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    helpdesk/admin.
    >
    > a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?

    10-16$, czyli znacznie ponizej krajowej. Do tego nieraz dochodza benefity i
    zadanie bycia dyspozycyjny 7/24h

    > i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w
    zdecydowanej
    > wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?

    Firmy potrzebujace na gwalt, co nie dziwi za taka pensje...




  • 27. Data: 2002-12-06 07:23:16
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>


    "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:aso29q$bqr$1@news.gazeta.pl...
    > > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    > >
    > > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
    > >
    > > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    > >
    > > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    > >
    > > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    helpdesk/admin.
    >
    > a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
    > i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w
    zdecydowanej
    > wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?
    >
    cen nie podawano, rekruter byl jeden, nie pamietam jaki, reszta to
    ogloszenia firm - machnij sie tam i obadaj. pozdr
    /p



  • 28. Data: 2002-12-06 07:25:58
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>


    "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    news:asooq5$o7$1@news.tpi.pl...
    >
    <cut>
    Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    > helpdesk/admin.
    >
    > Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co
    musza
    > pracowac z managmentem ;)
    >
    No fakt, sa tez oferty dla wymiataczy, jak wszedzie - ale takie wypasione sa
    tez w Polsce, gdzie szuka sie specjalistow z konkretnych dziedzin. Inna
    sprawa, ze nieczesto spotyka sie zadania certyfikatow, glownie dla tego, ze
    nie jest to u nas jakis specjalny dowod na znajomosc czegokolwiek.
    pozdr
    /p



  • 29. Data: 2002-12-06 14:56:21
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>



    > Z reszta sprzedajac jakis towar IT nie mozna oszukac. Specyfikacja mowi za
    siebie.

    Chodzi o to, ze czym innym jest sprzedaz pudel-ka\ek z monitorem, a czym
    innym;
    - poznaniespecyfiki jakiejs branzy
    - wykreowanie wizji rozwiazania
    - nakreslenie wizji klientowi
    - sprzedawanie tej wizji (np. przez: pol roku, rok)
    - sprzedanie w koncu
    wizje sie sprzedaje osobom z managementu, ktorych to osob nie interesuja
    szczegoly techniczne

    I w tym wszystkim co napisalem powyzej pole do popisu, od bajerowania,
    czarowania (ale b. profesjonalnego i inteligentnego) jest bardzo duze.

    M.




  • 30. Data: 2002-12-06 15:17:31
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>


    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aspjf1$o2g$1@news.onet.pl...
    >
    > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > news:asooq5$o7$1@news.tpi.pl...
    > >
    > <cut>
    > Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    > > helpdesk/admin.
    > >
    > > Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co
    > musza
    > > pracowac z managmentem ;)
    > >
    > No fakt, sa tez oferty dla wymiataczy, jak wszedzie - ale takie wypasione
    sa
    > tez w Polsce, gdzie szuka sie specjalistow z konkretnych dziedzin. Inna
    > sprawa, ze nieczesto spotyka sie zadania certyfikatow, glownie dla tego,
    ze
    > nie jest to u nas jakis specjalny dowod na znajomosc czegokolwiek.
    > pozdr

    Acha i tez fakt jest taki ze bralem wysukiwanie pracy dla internacional


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1