eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.in
    ternetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Fri, 6 Dec 2002 00:51:33 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 56
    Message-ID: <asooq5$o7$1@news.tpi.pl>
    References: <asjn4b$h0$1@news.tpi.pl> <ask7j7$ah7$1@news.tpi.pl>
    <askrap$ejj$1@news.tpi.pl> <asktpd$iai$1@news.onet.pl>
    <asnthb$feg$1@news.tpi.pl> <asnukv$s2i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf206.minsk-mazowiecki.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1039132293 775 80.49.3.206 (5 Dec 2002 23:51:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Dec 2002 23:51:33 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:65822
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asnukv$s2i$1@news.onet.pl...
    >
    > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > news:asnthb$feg$1@news.tpi.pl...
    > >
    > > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > > news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
    > > >
    > > > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > > > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
    > > > >
    > > > <cut>
    > > > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
    > > naszym
    > > > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow
    dzialu
    > > > Help
    > > > > Desk.
    > > >
    > > > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc
    jakie
    > > tam
    > > > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas.
    > Maja
    > > > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie
    na
    > > > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
    > >
    > > Ja przeszukiwalem www.monster.com
    > >
    > Ok, az zerknalem na USA w monsterze. Przyklady wymagan:
    >
    > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    >
    > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia

    To zenujace.

    >
    > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    >
    > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    >
    > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    helpdesk/admin.

    Eeee tam, ci sie nie licza, poszukaj pod support i specialist. Tych co musza
    pracowac z managmentem ;)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1