PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
    From: "cis_fun" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Thu, 5 Dec 2002 20:10:30 +0100

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    news:asn4de$sq4s4$1@ID-135118.news.dfncis.de...
    > Czyli zajmujesz sie niezbyt ambitna sprzedaza, jak wciskasz klientowi
    klocki
    > tylko. W momencie gdy zaczynasz sprzedawac rozwiazania, zaczyna sie pole
    do
    > popisu, a wtedy handlowiec ktory sprzedaje "szczoteczki do zebow" nie
    rozni
    > sie od handlowca sprzedajacego "kompleksowe rozwiazanie IT". Nie liczac
    > prowizji, i klopotow w jaki wpada ekipa realizujaca to co handlowiec
    > wymyslil.

    Szkoda, ze nie zgadzasz sie ze mna, ze handlowiec handlowcowi nie jest
    rowny, ze te stanowiska moga sie znacznie roznic. Oczywiscie celem kazdego
    handlowca jest sprzedanie jaknajwiekszej liczby towarów. I tu wszystko
    zalezy jak to robi kazdy z nich. Majac 17 lat sprzedawalem w Trojmiescie
    odswiezacze do samochodow domu itp. Jeden odswiezacz do wzystkiego, czyli do
    dup.... Cena takiego odswiezacza wynosxila czasami wiecej niz w normalnym
    sklepie. Oczywiscie, zeby ludzie kupili musialem mowic, ze sa wspaniale ze
    sam uzywa, ze sa przede wszystkim tanie. W ten sposob oszukujac ludzi.
    Natomiast gdybym byl handlowcem w firmie takich jak mowilem staralbym sie
    nie oszukiwac klienta. Ktos moze powiedziec dlaczego?. Bo chcialbym aby ten
    klient byl stalym klientem, Aby byl zadowolony z moich produktow. Zeby mi
    ufal ze sprzedaje mu tylko towar dobry. Z reszta sprzedajac jakis towar IT
    nie mozna oszukac. Specyfikacja mowi za siebie. A Ty jej nie mozesz naginac.
    Sprzedaz uliczna (w tej ktorej ja bylem zatrudniony (tylko 2 miesiace))
    polega tylko na sprzedazy produktu. Nie martwi sie tym, ze straci sie
    klienta. Klienta juz mozesz nie spotkac, wiec kit mu sie wciska. Ale na 100
    % nie jest tak w firmach IT. Ja nie mowie tutaj o jakis "podworkowych"
    firmach. Ktore zyja dniem dzisiejszym i nie patrza na przyszlosc. Nie mowie
    takze o uslugach typu : sprzedaz uslug IT. Handlowiec ze wzgledu na klienta
    musi sie w tym przypadku roznic od klienta ulicznego.

    Pozdrowienia