PracaGrupypl.praca.dyskusje › II filar

  • 1. Data: 2002-12-04 07:25:05
    Temat: II filar
    Od: "artex" <a...@b...gnet.pl>

    właśnie podpisałem umowe o prace i zastanawiam sie jak to jest z drugim
    filarem, czy jest on obowiązkowy, a jełsli tak to gdzie mogę wybrać firme i
    do kiegy mam czas na zastanowienie?
    pozdrawiam grupowiczów
    artur

  • 2. Data: 2002-12-04 11:10:30
    Temat: Re: II filar
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "artex" <a...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > właśnie podpisałem umowe o prace i zastanawiam sie jak to jest z drugim
    > filarem, czy jest on obowiązkowy,
    >a jełsli tak to gdzie mogę wybrać firme i
    Jeśli nie masz około 50 lat to tak
    > do kiegy mam czas na zastanowienie?
    Teoretycznie 14 dni od podpisania umowy praktycznie przez kilka miesięcy ,
    później zostaniesz dolosowany przez ZUS fo któregoś PTE

  • 3. Data: 2002-12-04 14:36:22
    Od: "Robert Drygala" <d...@w...pl>

    najprawdopodobniej nie przekroczyłes 30 kilka lat temu
    więc dla ciebie II filar jest obowiązkowy
    masz tydzien na wybranie firmy
    jezeli tego nie zrobisz w marcu czeka cię losowanie przez zus -
    teoretycznie bo dopiero wtedy zus to sprawdza
    więc lepiej wybrac jak najszybciej

    pozdr diddo

  • 4. Data: 2002-12-04 14:43:32
    Od: "Grzegorz" <G...@p...onet.pl>

    Co jeśli dostałem już przydział z losowania ??
    Gdzie zostałem przydzielony dowiem sie w ZUS.., czy to skomplikowana procedura czy
    tez dowiem się od ręki ?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-12-05 16:18:32
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Drygala" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz tydzien na wybranie firmy
    > jezeli tego nie zrobisz w marcu czeka cię losowanie przez zus -
    > teoretycznie bo dopiero wtedy zus to sprawdza

    od roku pracuje i nie wybralem firmy - ZUS nie byl laskawy mnie poinformowac
    gdzie powinien umieszczac moje pieniadze - jak to najprosciej sprawdzic? :>

    --
    l...@s...pl