PracaGrupypl.praca.dyskusjeHandlowiec IT - gdzie szukać › Re: Handlowiec IT - gdzie szukać
  • Data: 2005-07-12 19:06:23
    Temat: Re: Handlowiec IT - gdzie szukać
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Czekaj" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:db13ab$6no$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Zamierzam sprzedawać komputery z Linuxem, ale nie reprezentuje firmy.
    > Zakładam, że jak zbiorę zespół handlowców, którzy na początek zarobią na
    > rejestrację i utrzymanie firmy, to zarestruję działalność gosp. np. po 2-3
    > miesiącach. Problem mam z znalezieniem ludzi, którzy zapoczątkowaliby taki
    > zespół. Gdzie szukać ludzi chcących pracować prowizyjnie, czy jest to
    > wogóle
    > realne ? Acha chodzi mi przede wszystkim o ludzi z podkarpacia. Czy każdy
    > boi się współpracy, czy liczy się wsród handlowców wyłącznie etat ?

    A co miałbyś w tej strukturze robić Ty, a co ci "handlowcy" ? Czy
    przypadkiem nie szukasz ludzi, którzy sami mogliby prowadzić biznes pod
    nazwą "handel komputerami", zamiast dzielic się z Tobą ? Bo kupić części w
    hurtowni i złożyć kompa to nie problem - problemem jest go sprzedać. A chyba
    do tego ludzi szukasz