PracaGrupypl.praca.dyskusjeHandlowiec IT - gdzie szukać › Re: Handlowiec IT - gdzie szukać
  • Data: 2005-07-13 08:46:42
    Temat: Re: Handlowiec IT - gdzie szukać
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli spotkałeś się z Linuxem (takim poważnym, dla firm),
    Co nazywasz "linuxem dla firm" a co linuxem "nie dla firm" . Tak sie składa,
    że nie jeden serwerek na linuxie już stawiałem ...

    >to pewnie wiesz,
    > że instalacja to nie jest 3x NEXT.
    W większości przypadków instalacja linuxa sprowadza się do wybrania i
    skonfigurowania kilku z wielu usług. A konfigurację i instalację każdej z
    nich można opisać w postaci podręcznika "punkt po punkcie". Więc wybacz, ale
    w 90 % przypadków sa to dzialania rutynowe.

    Tak swoją droga - ten linux to ma być jako serwer, czy na stację kliencką ?