PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 21:29:13
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek napisał(a):
    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca
    > brutto w McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to
    > trzeba się śmiać, czy płakać.

    A wg. Ciebie, ile dostaniesz za ta sama prace w McDonaldzie w Angli?

    Podpowiem... podobnie, tylko waluta inna.
    I zeby bylo ciekawie.. wiekszosc cen tez jest podobna do polskich -
    roznia sie tylko znaczkiem waluty /ale to nie dotyczy wszystkiego/.
    Cala zabawa zaczyna sie, jak wracasz do kraju, i zyskujesz na roznicy walut.