PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 21:45:50
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnecfo31.2dkt.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > Czekaj. Ale ja już jakieś warunki startowe *mam*. Nijak nie uda mi się
    > uzyskać
    > lepszych warunków w UK, bo nie mieszkam obecnie w UK. Dopiero po jakimś
    > czasie *może* udałoby mi się znaleźć tanie mieszkanie w dobrej
    > lokalizacji,
    > samodzielne a nie z 4-wspólokatorami. Bez sensu są porównania opierające
    > się na równości czynnikow, bo z definicji jako Polak mogę sobie dużo
    > łatwiej załatwić tutaj dużo korzystniejsze warunki startowe (mieszkanie,
    > dojazdy itd.). I w tym rzecz.

    Ty masz. Absolwent po szkole ma start od zera. W Polsce straci pol zycia
    zanim sie czegos dorobi, w UK dojdzie do tego szybciej.

    > Chleb tam po ile? Ale nie taki badziewny marketowy, krojony, tylko taki
    > świeży, prosto z piekarni?

    Cena chleba wersja LUX okolo 1 funta. Wychodzi mi z najnizszej pensji 5
    bochenkow. W Polsce prawie dwa.

    Laris

    P.S. Ty tez slyszysz te jezdzace "Er-ki" i straze pozarne? Cos sie pali w
    Bytomiu?